اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل خبر داد:

اختصاص 40 میلیارد تومان تسهیلات برای مشاغل خانگی

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل گفت: امسال بیش از 40 میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد مشاغل خانگی به استان اردبیل اختصاص یافته که باید این اعتبار تا 28 اسفند ماه جذب شود.

اختصاص 40 میلیارد تومان تسهیلات برای مشاغل خانگی
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مهدی مهدی‌زاده پیش از ظهر امروز در سمینار شهرداران و مدیران اجرایی اردبیل اظهار داشت: موضوع اشتغال از دغدغه‌های دولتمردان نظام اسلامی است که در همین راستا دولت خدمتگزار به دنبال ایجاد 2.5 میلیون فرصت شغلی است که در این زمینه با یک برنامه‌‌ریزی خوب و تامین منابع مناسب در صدد تحقق این آرزوی دیرین است.
وی سهم اشتغال استان اردبیل را 51 هزار و 700 نفر اعلام کرد و افزود: هر چند عده‌ای در این ارتباط به دنبال وارد کردن ایراد و اشغال و صلح برای دولت هستند اما دولت با عزمی راسخ مصمم است تا پایان امسال این میزان تعهد اشتغال را تحقق ببخشد.
این مسئول ایجاد 51 هزار فرصت شغلی در استان اردبیل را منوط به همراهی خوب مدیران و مسئولان،‌ دلسوزی بخش خصوصی و سیستم بانکی اعلام کرد و گفت: ما با حضور در شهرستان‌ها و برگزاری جلسات شورای اشتغال و برنامه‌ریزی تلاش می‌کنیم عملکرد فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها را ارزیابی کنیم تا یک آمار و ارقام مستند را به کشور برای تصمیم‌گیری‌های آینده ارائه کنیم.
معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل به برخی از مشکلات بانک‌ها در پرداخت تسهیلات و ضرورت همدلی و ایجاد وحدت رویه  در انجام تکالیف اشتغالزا را یادآور شد و گفت: این تکلیف مهم را باید به سرانجام برسانیم به طوری که بیشترین سهم اشتغال امسال ما باید از محل اشتغال خانگی تامین شود.
مهدی‌زاده سهم دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها را در پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی خاطرنشان کرد و افزود: در این زمینه همه بانک‌ها و مجموعه‌های پرداخت‌کننده تسهیلات موظف هستند در مسیر ایجاد فرصت‌های اشتغال به ویژه مشاغل خانگی گام بردارند.
وی به تشکیل پرونده در این زمینه و معرفی طرح‌ها به بانک‌های عامل اشاره کرد و ابراز داشت: قرار است از این محل بیش از 11 هزار فرصت شغلی در استان اردبیل ایجاد شود.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول