اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش شوشتر:

فرهنگ‌سازی برای نظافت عمومی از مدارس آغاز شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش شوشتر گفت: فرهنگ‌سازی برای تنظیف شهر و نظافت عمومی باید از مدارس آغاز شود.

فرهنگ‌سازی برای نظافت عمومی از مدارس آغاز شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، عبدالمجید خضریان ظهر امروز در جلسه هماهنگی روز نظافت عمومی در شوشتر که در محل شهرداری این شهر تاریخی برگزار شد، اظهار داشت: تنظیف شهر فرهنگی است که باید بین مردم نهادینه شود و به این دلیل باید در این باره از مدارس شهرستان فعالیت‌های خود را آغاز کنیم.
وی با تاکید بر اینکه باید برای فرهنگ‌سازی بین مردم فعالیت‌های آرام را در دستور کار خود قرار دهیم، تاکید کرد: باید برای فرهنگ‌سازی در سطح شهرستان شوشتر فعالیت‌های آرام را در دستور کار قرار دهیم و فعالیت‌های ضربتی نمی‌تواند در عرصه فرهنگ‌سازی در این باره موثر باشد و یا تاثیر کمتری دارد.
خضریان با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌های اجرایی روزانه در امور نظافت و بهداشت در حال تلاش هستند، گفت: همه دستگاه‌های اجرایی در عرصه بهداشت روزانه در حال تلاش هستند و شاید نیز در این باره کاستی وجود داشته باشد ولی باید کاری کرد که این مهم دغدغه جامعه شود.
این مقام مسئول با تاکید بر اینکه ساخت دغدغه برای جامعه تنها با فرهنگ‌سازی میسر است، افزود: ساخت دغدغه برای جامعه تنها با نهادینه کردن یک فرهنگ میسر است و در این باره باید تلاش کرد تا به صورت آرام و کارشناسانه گام برداریم تا موفق شویم.
وی با گلایه از اینکه اطلاع‌رسانی در این باره بسیار کم بوده است، تاکید کرد: اطلاع‌رسانی در این باره بسیار کم بوده است به نحوی که امروز به ما اطلاع داده شده است که فردا روز نظافت عمومی است و حتی مجالی برای تدوین بخشنامه و ارسال به مدارس وجود ندارد.
خضریان با تاکید بر اینکه مدارس از نظر نیروی مستخدم و سرایدار دارای مشکل هستند، افزود: در سال‌های گذشته افراد زیادی در این سمت از آموزش و پرورش شهرستان شوشتر بازنشسته شده‌اند ولی ردیفی برای استخدام در این پست تعریف نشده است و این مهم مشکلی برای مدارس ایجاد کرده است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول