اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گتوند:

فرهنگ‌سازی برای نظافت عمومی ضروری است

خبرگزاری فارس: فرماندار گتوند با اشاره به اینکه فرهنگ‌سازی برای نظافت عمومی ضروری است، گفت: همه باید در این زمینه تلاش کنند.

فرهنگ‌سازی برای نظافت عمومی ضروری است
قدرت‌الله امانی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گتوند اظهار داشت: همه دستگاه‌های اجرایی در سطح شهرستان گتوند باید برای هرچه بهتر برگزار شدن روز نظافت عمومی شهرستان گتوند تلاش کنند.
وی با اشاره به عملکرد شهرستان در روز 30 شهریور ماه افزود: در روز 30 شهریور ماه که نخستین بار در سطح استان به عنوان روز نمادین نظافت عمومی اعلام شده بود عملکرد شهرستان مثبت بوده و از نظر رتبه‌بندی در رتبه و جایگاه مناسبی قرار داشته‌ایم اما انتظار می‌رود تا این دوره نیز با برنامه‌ریزی بهتر در جایگاهی بالاتر از قبل قرار داشته باشیم.
امانی‌پور همچنین با تشریح برنامه‌های در نظر گرفته شده تصریح کرد: در این روز برنامه‌های متعددی در نظر گرفته‌ایم که از آن جمله می‌توان به نظافت محیط ادارات توسط کارکنان، نظافت محیط شهرها و روستاها، نظافت خیابان‌ها توسط شهرداری‌ها و دهیاران روستاها، نظافت بازار، ساماندهی وضعیت کشتارگاه، نصب پلاکارد در سردرب ادارات، نظافت پارک‌ها و سرویس‌های بهداشتی عمومی ،دعوت از عموم مردم توسط دستگاه‌های ذی ربط، نظافت مساجد شهرها و روستاها، اجرای نمادین و ویژه‌ برنامه در یکی از روستاها، برپایی نمایشگاه نقاشی در محل کتابخانه عمومی، تهیه کیسه زباله توسط شهرداری‌ها و توزیع در بین عموم مردم، درج شعارهای مربوط به این روز در سربرگ نامه‌های اداری، لایروبی جوی‌ها در روستاها و شهرهای تابعه، جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی و جمع‌آوری دستفروشان اشاره کرد.
وی با اشاره به اینکه این روز تنها حرکت نمادینی برای فرهنگ‌سازی است، تاکید کرد: فرهنگ‌سازی در این باره باید از دستگاه‌های دولتی و اجرایی آغاز شود و به این دلیل چنین روزهایی در سال تعیین شده است.
امانی‌پور خاطرنشان کرد: شهرستان گتوند باید در روز نظافت عمومی در سطح استان از رتبه‌ای بهتر از روز نظافت عمومی گذشته برخوردار شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول