اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهرستان همدان؛

40 دفتر پیشخوان دولت خدمات مشترکین ارائه می‌دهند

خبرگزاری فارس: معاون خدمات مشترکین آبفای همدان گفت: بیش از 40 دفتر پیشخوان دولت در شهرستان همدان خدمات مشترکین را ارائه می‌دهند.

40 دفتر پیشخوان دولت خدمات مشترکین ارائه می‌دهند
سعید عبدالله ‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان، اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات بهتر به شهروندان تسویه حساب مشترکین، تغییر نام، صدور قبوض المثنی و واگذاری انشعاب چهار خدمتی است که به مشترکین در این دفاتر خدماتی ارائه می‌شود.
وی تصریح کرد: به دفاتر پیشخوان سراسر استان آموزش داده شده است به طوری که این آموزش‌ها به صورت یک مرحله گروهی و چندین مرحله حضوری داده شده، تا این خدمت‌ها ارائه شود.
معاون خدمات مشترکین آب و فاضلاب استان همدان بیان داشت: قبل از اینکه این خدمات در دفاتر خدماتی انجام شود، در شعبه و امور آبفای شهرستان همدان انجام می‌شد، اما برای اینکه خدمات بهتری داشته باشیم این را بین تمام مراکز تقسیم کردیم تا همه مردم در سطح استان بتوانند از نزدیکترین دفتر خدماتی، خدمات خود را دریافت کنند و این مهم در دفاتر سطح استان انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه در شهر همدان این امور بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است، افزود: تاکنون بیش از 40 دفتر پیشخوان دولت در شهرستان همدان خدمات مشترکین را ارائه می‌دهند و برای ارائه خدمات در سایر دفاتر خدماتی نیز شرکت آبفا آمادگی دارد که با آنها همکاری لازم را داشته باشد.
عبدالله‌زاده با بیان اینکه خدمات آبفا ممکن است که افزایش یابد، یادآور شد: بهره‌گیری از دفاتر خدماتی تاکنون مورد استقبال شهروندان همدانی قرار گرفته است، اما امیدواریم به جایی برسیم که مردم دیگر به جای مراجعه به شرکت آبفا به دفاتر خدمات شهری مراجعه کنند.
وی با اشاره به اینکه در خصوص استفاده از پرداخت‌های الکترونیکی رقم‌های خوبی نداریم، افزود: بیشترین صورتحساب‌هایی که پرداخت می‌شود، به صورت حضوری در دفاتر خدماتی انجام می‌شود اما این دفاتر باید افرادی را که به عابربانک مراجعه می‌کنند را برای استفاده از عابربانک راهنمایی کنند.
وی در پایان سخنانش افزود: 93 درصد از مشترکان استان همدان را بخش خانگی و هفت درصد را بخش غیر خانگی شامل می‌شود که خدمات آب و فاضلاب شهری را دریافت می‌کنند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول