اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات لیگ دسته یک؛

کاراته‌کاهای استان مرکزی نایب قهرمان کشور شدند

خبرگزاری فارس: نائب رئیس هیئت کاراته استان مرکزی از کسب مقاوم دومی تیم کاراته استان مرکزی در دور رفت مسابقات لیگ دسته یک کاراته بانوان کشور خبر داد.

کاراته‌کاهای استان مرکزی نایب قهرمان کشور شدند
زینت‌السادات ‌الحسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: دور رفت لیگ دسته یک کاراته بانوان کشور روز گذشته با حضور 180 ورزشکار به میزبانی اراک برگزار شد که ‌تیم استان مرکزی توانست با کسب‌ 18 امتیاز تیمی و 152 امتیاز انفرادی بعد از تیم تهران عنوان نائب قهرمانی را از آن خود کند.
وی تصریح کرد: در این دوره از رقابت‌ها تیم‌‌هایی از فولاد مبارکه سپاهان، علمدار کربلا از تهران، هیئت کاراته استان‌های لرستان، البرز، قم و همدان، بسیج مالک اشتر و آلومینیم اراک حضور داشتند در پایان تیم‌های علمدار تهران،‌ آلومینیوم مرکزی و فولاد مبارکه سپاهان با برتری در مقابل حریفان به ترتیب به عناوین اول تا سوم دست یافتند.
نائب رئیس هیئت کاراته استان مرکزی‌ سطح این رقابت‌ها را خوب ارزیابی و بیان کرد: تیم استان مرکزی در این رقابت‌ها از آمادگی بالایی برخوردار بود.
الحسینی با اشاره به برگزاری مسابقات هفته پایانی سوپر لیگ بانوان کشور نیز عنوان کرد: این مسابقات نیز روز گذشته به میزبانی اراک برگزار شد که در پایان و در رده‌بندی تیمی تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان،  دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت علم و صنعت  به ترتیب اول تا سوم شدند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول