اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مانند گذشته صورت گرفت؛

حفظ جایگاه سومی کاراته فولاد مبارکه سپاهان

خبرگزاری فارس: یک پیروزی و یک شکست و حفظ جایگاه سوم لیگ برتر کاراته توسط تیم امید فولاد مبارکه سپاهان

حفظ جایگاه سومی کاراته فولاد مبارکه سپاهان
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته نخست دور برگشت لیگ برتر کاراته ایران در سالن کبکانیان تهران برگزار شد.
در رقابت‌های لیگ برتر کاراته  تیم امید سپاهان در این هفته با مدیریت حبیب الله ناظریان، حمید رضا نائینی (سرپرست)، مهدی جوادی (مسئول تدارکات)، عباس فیروزیان (مربی بدن‌سازی) و قربان انصاری به عنوان پزشک وارد میدان شد.
در نخستین رقابت، تیم امید فولاد مبارکه سپاهان در مقابل تیم گاز زنجان صدر‌نشین رقابت‌ها شد که در بخش کاتا به سرمربیگری محمد علی مردانی و مربیگری سعید ابراهیمی ابتدا در کاتای انفرادی علی شاه زیدی به مصاف حریف زنجانی خود رفت و با اجرای کاتای سی ان چین با نتیجه چهار بر یک به پیروزی رسید.
در کاتای تیمی  متشکل از برادران علی و محمد علی شاه زیدی و حمیدرضا زاغیان با کاتای سی ان چین با نتیجه دو به سه  مغلوب حریف خود شد.
 در ادامه شاگردان رسول اعتمادی و رحمت آقایی در بخش کومیته در مقابل تیم گازنجان قرار گرفتند که ایمان گل محمدی دو به پنج در برابر حریف خود شکست خورد، دانیال محمودی با حساب دو بر سه بازی را واگذار کرد، علی براتی در مقابل حریف خود با نتیجه صفر به دو  تن به شکست داد، محمد گرجی یک بر سه شکست خورد، میثم جدیدی به تساوی چهار بر چهار رسید مجید قادری با نتیجه دو بر دو متوقف شد و مسعود  صالحی نژاد در آخرین بازی دو بر دو مساوی کرد  تا سپاهانی‌ها در مجموع با نتیجه شش به بیست از حریف زنجانی خود قبول شکست کنند.
 پس از این شکست سنگین تیم فولاد در دومین دیدار خود در برابر تیم استانداری قم صف آرایی کرد که در بخش کاتای انفرادی حمید زاغیان با اجرای کاتای باسای دای به پیروزی سه بر دو رسید.
در کاتای تیمی نیز برادران علی و محمد علی شاه زیدی و حمیدرضا زاغیان با کاتای باسای دای در مقابل حریف خود به پیروزی پنج بر صفر رسیدند.
به گزارش فارس، تیم قم در ترکیب کاتای خود تغییرات زیادی داده بود و از بازیکنان گیلانی سال گذشته داماش بهره می‌برد.
پس از این فولاد با نتیجه هشت بر صفر در کاتا از حریف خود پیش افتاده و با امید بیشتر به پیروزی در بخش کومیته در مقابل قمی‌ها صف آرایی کرد.
در بازی نخست میثم جدیدی به تساوی سه بر سه رسید، دانیال محمودی با نتیجه پنج بر سه  در مقابل حریف قمی خود به پیروزی رسید ، میلاد رضایی با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسید تا کار برای قم با احتساب نتایج کاتا به پایان برسد و خیال سپاهانی‌ها از برد در برابر این تیم راحت شود.
محمد گرجی یک بر یک مساوی کرد، مرتضی شمس یک به شش شکست خورد، مجید قادری پر امتیازترین کومیته رو نیم فصل سپاهان در یک دیدار دیدنی با نتیجه چهار بر سه  به پیروزی رسید و در آخرین بازی  مسعود صالحی نژاد سه به چهار  شکست خورد.
 امید سپاهان در مجموع با نتیجه 19 به 7 در برابر استانداری قم پیروز میدان گردید و بدین ترتیب سپاهان در پایان این هفته مکان سوم جدول رده‌بندی خود را حفظ کرد و تنها روی کاغذ شانسی برای قهرمانی دارد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول