اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کاراته استان اردبیل خبر داد:

اجرای طرح گردشگری مسابقات لیگ کاراته اردبیل در شهرستان‌ها

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کاراته استان اردبیل از اجرای طرح گردشگری برگزاری مسابقات لیگ کاراته استانی در شهرستان‌ها خبر داد.

اجرای طرح گردشگری مسابقات لیگ کاراته اردبیل در شهرستان‌ها
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وحید جلیلی پیش از ظهر امروز در مراسم آغاز هفته دوم لیگ کاراته استان اردبیل در شهرستان خلخال اظهار داشت: برای اولین بار در سطح استان و به صورت دوره‌ای این طرح برگزار می‌شود که امیدواریم گردشگری کردن این مسابقات در شهرستان‌ها زمینه را برای استعدادیابی و شناخت قابلیت‌های منطقه فراهم کند.
وی با بیان اینکه در هفته دوم این مسابقات شش تیم از شهرهای هشتجین، نمین، اردبیل، خلخال، گرمی و جعفرآباد حضور دارند، خاطرنشان کرد: 54 نفر از کاراته‌کاران استان در سبک کنترلی در سالن حجاب شهرستان خلخال روبه‌روی هم قرار می‌‌گیرند.
این مسئول بیان داشت: به طور مستمر برگزاری این مسابقات در مرکز استان متمرکز شده بود و هیچ توجهی به شهرستان‌ها نمی‌شد که در نظر داریم با گردش کردن برگزاری مسابقات کاراته، شهرستان‌ها را از رکود خارج ساخته و استعدادها را برای اعزام بازیکنان به مسابقات کشوری شناسایی کنیم.
رئیس هیئت کاراته استان اردبیل با اشاره به اینکه از سال جاری این مسابقات در شهرستان‌ها قابل اجراست، افزود: بالا بردن توان و تکنیک در بین ورزشکاران کاراته برای حضور و انتخاب مرحله استانی به منظور شرکت در مسابقات کشوری از اهداف مهم کاراته استان است.
جلیلی یادآور شد: در پایان هفت هفته رقابت ورزشکاران در شهرستان‌های مختلف، نفرات برتر استان برای شرکت در مسابقات کشوری معرفی خواهند شد.
رئیس هیئت کاراته استان اردبیل اظهار دشت: با توجه به اینکه مسابقات انتخابی کشور همه ساله در سه ماهه چهارم سال برگزار می‌شود، بر گزاری مسابقات لیگ استان فرصت مناسبی برای استعدادیابی ورزشکارانی است که تاکنون فرصت حضور در مسابقات انتخابی استان و کشور را نداشته‌اند.
وی گفت: این مسابقات در رده جوانان و با شرکت ورزشکاران مدال‌آور و کاراته‌کارهای فاقد مقام برگزار و در پایان علاوه بر معرفی نفرات برتر به مسابقات انتخابی کشور جوایز نقدی به مبلغ 4 تا 2 میلیون ریال به ترتیب به نفرات اول تا سوم پرداخت خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مسابقات که با شرکت 54 نفر از کاراته‌‌کاران شهرهای مختلف استان در سالن ورزشی حجاب شهر خلخال برگزار شد تیم های خلخال، اردبیل و گرمی به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول