اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌مناسبت روز نظافت عمومی؛

شادگان نهال‌کاری شد

خبرگزاری فارس: شهردار شادگان گفت: به‌مناسبت روز نظافت عمومی، 28 آذرماه، شهرستان شادگان نهال‌کاری و پاکسازی شد.

شادگان نهال‌کاری شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، کریم بنی‌نعیم صبح امروز در مراسم روز نظافت عمومی که با حضور فرماندار، همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان و اعضای شورای شهر و جمعی از شهروندان برگزار شد، اظهار داشت: چهار روز در سال به روز نظافت عمومی اختصاص داده شده است.
وی افزود: این مصوبه که از سوی استانداری خوزستان به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده در راستای نهادینه کردن فرهنگ نظافت عمومی در شهرهای مختلف استان است.
شهردار شادگان تصریح کرد: امروز که دومین روز نظافت عمومی در سال جاری بوده همه مسئولان و شهروندان شادگانی در راستای تبیین این فرهنگ به پاکسازی معابر، ادارات، سازمان‌ها، نهادها و خیابان‌های خود پرداختند.
وی اضافه کرد: در این مراسم، شهرداری همه امکانات خود را بسیج کرده و با اطلاع‌رسانی و نصب پلاکارد، با مضمون گرامیداشت روز پاکسازی در سطح معابر، پارک‌ها، مساجد و درب ادارات و همچنین توسط کارگران شهرداری اقدام به شست‌وشو، پاکسازی جداول، معابر، جمع‌آوری و انتقال نخاله‌های ساختمانی شهر و احشام کرد.
بنی‌نعیم ادامه داد: همچنین توزیع کیسه‌های زباله همراه با دست‌کش، نصب سطل زباله در مناطق شهری، نظافت عمومی سرویس‌های بهداشتی سطح شهر، فعال‌سازی کمیته اتلاف سگ‌های ولگرد، توزیع نهال به‌صورت رایگان بین شهروندان و همچنین کاشت درخت روبه‌روی منازل مسکونی از دیگر اقدامات شهرداری در این روز مردمی بوده است.
وی همچنین عنوان کرد: در این راستا نیز شورای اسلامی شهر شادگان با تعامل و همکاری خود از هیچ کوششی فروگذار نبوده است.
شهردار شادگان خاطرنشان کرد: در روستاها نیز چون سطح شهر توسط دهیاری‌ها این مهم صورت گرفت و ساکنان با تعامل هر چه بیشتر به نظافت عمومی مناطق خود پرداختند.
وی اضافه کرد: نهادینه و درونی کردن فرهنگ نظافت عمومی در مناطق و شهرهای مختلف به مراتب موجب پاکیزگی محیط زندگی خودمان بوده که این امر بیش از پیش باید مورد توجه ساکنان شهر و روستا قرار گیرد.
بنی‌نعیم افزود: شهرداری شادگان همواره در راستای ایجاد محیطی مطلوب برای زندگی شهروندان از هیچ کوششی فروگذار نبوده است.
گفتنی‌ست در پایان این مراسم به تنی چند از شهروندان نمونه شادگانی در این مراسم هدایا و لوح تقدیر اهدا شد.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول