اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش سربیشه خبر داد:

راه‌اندازی هنرستان در مود مشروط به موافقت شورای شهر

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش سربیشه گفت: راه‌اندازی هنرستان در مود مشروط به موافقت شورای شهر است.

راه‌اندازی هنرستان در مود مشروط به موافقت شورای شهر
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا مقیمی صبح امروز در بازدید از مدارس شهر مود اظهار داشت: تأمین خاک مناسب و کاشت چمن در دبیرستان امام خمینی (ره) ‌توسط شهرداری مود  موافقت شده است.
وی گفت: در اغلب زمینه‌ها اولویت را به مود داده‌ایم و خدمات ما گویای این ادعا است.
مدیر آموزش و پرورش سربیشه در مورد راه‌اندازی هنرستان فنی در شهر مود گفت: طی دوسال اخیر در شهر مود، رشته‌های کاردانش را در دو جنس پسر و دختر راه‌اندازی کرده‌ایم و تلاش‌های آموزش و پرورش سربیشه در این زمینه مورد تقدیر مقامات وزارتی قرار گرفته است زیرا آنها خود در مود حضور یافته و از نزدیک با فعالیت‌های ما آشنا شده‌اند.
مقیمی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان شاغل به تحصیل در هنرستان‌های کاردانش به راحتی می‌توانند دیپلم بگیرند و بعضاً ‌جذب بازار کار شوند، گفت: دانش‌آموزان شاغل به تحصیل در هنرستان فنی باید از استعداد خوبی در دروس ریاضی و فیزیک برخوردار باشند تا بتوانند دیپلم بگیرند و در کنکور به رقابت بپردازند.
وی تصریح کرد: آموزش و پرورش سربیشه با راه‌اندازی این هنرستان به شرط استعدادیابی و تأیید شورای شهر مود با کمک اولیاء و مدیران مقطع متوسطه شهر موافقت می‌کند اما باید این کار کارشناسی شده باشد.
مدیر آموزش و پرورش سربیشه در مورد برگزاری کلاس‌های کنکور در سربیشه، نحوه تأمین استاد از بیرجند، نحوه جلب رضایت آنان و فراهم کردن امکانات رفت و آمد و حق‌الزحمه توضیحاتی ارائه داد.
مقیمی گفت: تعداد دانش‌آموزانِ در کلاس‌های کنکور در سربیشه بیش از سه برابر دانش‌آموزان مود است و ما 50 درصد هزینه برگزاری کلاس‌ها را از دانش‌آموزان دریافت می‌کنیم.
وی افزود: اگر دانش‌آموزان مود حاضر به شرکت در این کلاس‌ها در سربیشه باشند، سرویس ایاب و ذهاب و ناهار آنها را به طور رایگان تأمین و بابت شرکت در کلاس‌ها نیز هزینه‌ای نخواهند پرداخت.
مدیرآموزش و پرورش سربیشه گفت: اگر خواسته باشند این کلاس‌ها به طور مستقل در مود برگزار شود، باید بتوانید رضایت اساتید را فراهم کنند و همچنین هزینه این کلاس‌ها را شورای شهر و دانش آموزان بپردازند و می‌توانید پس از رایزنی با اولیاء و مدیران مدارس، یکی از این راه‌ها را انتخاب کنید.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول