اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل خراسان جنوبی خبر داد:

نوسازی ناوگان حمل و نقل برون شهری کالای خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان جنوبی از نوسازی ناوگان حمل و نقل برون شهری کالای خراسان جنوبی خبر داد.

نوسازی ناوگان حمل و نقل برون شهری کالای خراسان جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل خراسان جنوبی، مهدی حسینی اظهار داشت: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل باری فرسوده با همکاری مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور و شرکت­های خودروساز اجرا می‌شود، لذا متقاضیان واجد شرایط باید مطابق شرایط اعلام شده به نمایندگی‌های شرکت خودروساز مورد نظر مراجعه و نسبت به نوسازی خودرو اقدام کنند.
وی افزود: خودروهای مشمول طرح نوسازی که عمر آنها 35 سال و بالاتر است و دارای پلاک منطقه‌ای ایران یا گواهی تسجیل راهور ناجا و کارت هوشمند فعال از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده­ای هستند مبلغی به عنوان کمک بلاعوض بابت از رده خارج کردن کامیون‌های فرسوده با توجه به ظرفیت ناخالص آنها پرداخت و بخشی از ارزش لاشه کامیون فرسوده نیز به فرد تحویل داده می­شود.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان جنوبی تصریح کرد: تسهیلات اعطایی تا 80 درصد قیمت خودرو حداکثر تا سقف 800 میلیون ریال متناسب با نوع خودروی جایگزین با نرخ 14 درصد و دوره بازپرداخت هفت ساله و از طریق بانک‌های ملی، ملت، تجارت، سپه و صادرات پرداخت می‌شود.
حسینی یادآور شد: ثبت‌نام در این طرح رایگان بوده و نمایندگی‌ها حق دریافت هیچگونه وجهی را ندارند.
وی افزود: شرکت‌های خودروساز شرکت کننده در طرح نوسازی ناوگان ایران خودرو دیزل، سایپا دیزل، زامیاد، آذهایتکس، سپهر دیزل کاوه، رخش خودرو دیزل، ارس خودرو دیزل و هوراند خودرو دیزل است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول