اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز حمل و نقل؛

مانور بزرگ حمل و نقل در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت روز حمل و نقل مانور بزرگ حمل و نقل در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

مانور بزرگ حمل و نقل در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت 26 آذرماه روز ملی حمل و نقل به لبیک رانندگان متعهد به فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر جهاد تخلیه بنادر جنوب کشور در سال 62 اشاره کرد و اظهار داشت: این کار حرکتی تاریخی از سوی این قشر با بصیرت بود.
مسعود مصدقی این کار را ارج نهادن به فرامین آن پیر فرزانه و نیز اعلام آمادگی، حضور و در صحنه بودن همیشگی تلاشگران این عرصه عنوان کرد و افزود: 26 آذر به پاس خدمات طاقت‌فرسای خدمتگزاران ناوگان خستگی‌ناپذیر حمل و نقل کشور و برای آگاهی هرچه بیشتر جامعه با نقش و جایگاه اساسی بخش حمل و نقل در اقتصاد ایران به‌عنوان روز حمل و نقل انتخاب شده است.
مصدقی در ادامه اذعان داشت: در تاریخ تحولات صنعت حمل و نقل کشور روزهای سرنوشت سازی بوده که همواره نقشی تعیین کننده در انسجام شبکه حمل و نقل داشته اند و روز 26 آذرماه 62 در شمار چنین روزهایی است.
وی در ادامه افزود: باید اذعان داشت که در این روز و در بحبوحه جنگ تحمیلی حدود 100 کشتی حامل کالا در بنادر جنوبی کشور در انتظار تخلیه بار بودند و بروز بحران ناشی از اتمام ذخیره کالاهای اساسی در کشور نگرانی‌هایی را برای مسئولان فراهم آورده بود.
مصدقی تصریح کرد: در آن روزها رهبر کبیر انقلاب در پیامی تاریخی کامیون‌داران کشور را به مشارکت در تخلیه هر چه سریع‌تر کشتی‌ها فرا خواندند و با همت آن دلیرمردان کشور از وضعیت بحرانی خارج شد.
این مسئول در ادامه با اشاره به نقش کلیدی حمل و نقل در توسعه اقتصادی هر کشور خاطرنشان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد هم اکنون به همت تلاش‌های شبانه‌روزی دست‌اندرکاران و زحمت‌کشان این بخش با دارا بودن جوانترین ناوگان در حوزه بار و مسافر در کشور پیشتاز بوده و توانسته است جایگاه نخست کشور را در خصوص دارا بودن جوانترین ناوگان حمل و نقل به خود اختصاص دهد.
مصدقی با اعلام این موضوع افزود: رسیدن به توسعه پایدار در جامعه با تلاش و همدلی و وحدت تمامی ارگان‌ها در زمینه‌های مختلف ممکن می‌شود که در این میان نقش و جایگاه حمل و نقل، نقشی حساس و کلیدی است.
وی با ابراز خرسندی از آغاز هفته حمل و نقل و راهداری بار دیگر این ایام را به تمامی فعالان بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تبریک گفت و بیان داشت: امیدوارم در آینده نزدیک شاهد توسعه و شکوفایی هر چه بیشتر در زمینه‌های مختلف عرصه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای باشیم.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول