اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد:

مشهد در بحث حمل و نقل آینده‌نگری لازم را نداشته است

خبرگزاری فارس: رئیس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد گفت: مشهد نسبت به سایر کشورها در طراحی کلان‌شهری، پیش‌بینی و برنامه‌ریزی لازم را در بحث حمل و نقل و ترافیک نداشته است.

مشهد در بحث حمل و نقل آینده‌نگری لازم را نداشته است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد، سعید قاسمی در همایش حمل و نقل شهری با اشاره به وضع ترافیکی موجود اظهار داشت: کلان‌شهر مشهد به علت جاذبه مذهبی بودن دارای ورود و خروج مسافران زیادی است که اگر راهکاری برای بهبود وضع موجود انجام نپذیرد شهر مشهد تبدیل به پارکینگی بزرگ شود.
رئیس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد افزود: بهتر است برای حل مشکلات بخش حمل و نقل، غیر از افزایش ناوگان شهری، پارکینگ‌های عمومی را نیز بهسازی کنیم.
قاسمی با بیان راه‌کارهایی برای رفع این مشکلات تصریح کرد: یکی از راه‌کارها در بخش حمل و نقل فرهنگ‌سازی برای استفاده از دوچرخه و وسایط نقلیه عمومی و استفاده کمتر از وسیله نقلیه شخصی است و این حرکت باید از سمت مدیران شروع شود.
وی ادامه داد: متاسفانه مدیران با برگزار کردن برنامه‌هایی مانند دوچرخه‌سواری عمومی تشریفاتی و پیاده‌روی عمومی تشریفاتی سبب تجملاتی شدن این مسائل شده‌اند.
این همایش به همت گروه مشاوران جوان شهرداری برگزار شد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول