اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سپاه فجر فارس:

کلید چرخه اقتصادی، حمل و نقل است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در سپاه فجر فارس گفت: حمل و نقل نقش کلیدی و موثر در چرخه اقتصادی و عمرانی کشور داشته و در جا به جایی مسافر و کالا از اهمیت بسزایی برخوردار است.

کلید چرخه اقتصادی، حمل و نقل است
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام ابوالقاسم علیزاده بعد از ظهر امروز در مراسم تجلیل از رانندگان و شرکت‌های نمونه اظهار داشت: حمل و نقل در ماهیت زندگی انسانی به ویژه توسعه اجتماعی بسیار مهم بوده و در این راستا قشر زحمتکش راننده از اهمیت ویژه‌ای در تسریع جابه‌جایی کالا و مسافر برخوردار است.
علیزاده خاطرنشان کرد: برای رسیدن به جامعه‌ای پویا و رو به رشد نیاز به امنیت جاده‌ای و سلامتی و بهداشت روانی رانندگان و روانی محورهای مواصلاتی است.
وی با اشاره به اینکه حرمت‌گذاری یکی از آموزه‌های دین مبین اسلام است، گفت: بهترین عبادت و بندگی در راه خدا خدمت به اقشار مختلف جامعه است.
علیزاده اضافه کرد: از 260 هزار شهید دوران دفاع مقدس بیش از 14 هزار و 600 شهید مربوط به استان فارس بوده، که شهدای اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان فارس از جایگاه بالایی برخوردار هستند.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه فجر فارس اظهار داشت: امنیت به آسانی به دست نیامده، و ایثارگری‌های رزمندگان به ویژه با حضور کارکنان و رانندگان حمل و نقل در خط مقدم جبهه شاهد پیروزی رزمندگان در دوران دفاع مقدس بوده‌ایم.
وی تصریح کرد: توسل به فرهنگ عاشورای ابا عبدالله‌الحسین (ع)، آموزش دینی و تخصصی و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری در پیشبرد اهداف و برنامه‌ها از اهمیت مهمی برخوردار بوده است.
علیزاده اضافه کرد: رانندگان باید با اخلاق و بینش فرهنگی و مذهبی در راستای خدمات ‌رسانی به اقشار جامعه اهتمام داشته باشند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول