اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز تأکید کرد:

به‌کارگیری تمام ظرفیت‌های البرز برای توسعه اشتغال

خبرگزاری فارس: استاندار البرز بر توسعه اشتغال در این استان تأکید کرد و گفت: در این راستا باید از تمام ظرفیت‌ها‌ی موجود استفاده بهینه کرد.

به‌کارگیری تمام ظرفیت‌های البرز برای توسعه اشتغال
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عیسی فرهادی ظهر امروز در نهمین کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان البرز که در استانداری این استان برگزار شد اظهار داشت: توسعه اشتغال برای جوانان جویای کار یکی از مهمترین دغدغه‌های مسئولان است لذا با توجه به ظرفیت‌های موجود در البرز باید این مهم بیش از همیشه مورد توجه قرار گیرد و مسئولان با به کارگیری توانمندی‌های این استان در ایجاد بیشتر اشتغال گام بردارند.
وی در ادامه بر ایجاد 58 هزار و 424 شغل در بخش‌های مختلف این استان اشاره و خاطرنشان کرد: این میزان اشتغال از ابتدای سال جاری تا کنون در استان البرز ایجاد شده است.
استاندار البرز گفت: از این میزان اشتغالزایی، 33 هزار و 323 نفر در کرج، 17 هزار و 970 نفر در ساوجبلاغ، 5 هزار و 78 نفر در نظرآباد و 2 هزار و 53 نفر در طالقان بوده است.
وی در ادامه سخنان خود به سهمیه استان البرز برای ایجاد اشتغال اشاره کرد و افزود: سهمیه اشتغال در نظر گرفته برای استان البرز در سال جاری 87 هزار و 237 نفر است.
فرهادی ادامه داد: البته نباید به این میزان سهمیه در نظر گرفته شده بسنده کرد و باید تلاش دوچندانی را در این مسیر انجام داد.
استاندار البرز گفت: برای ایجاد اشتغال بیشتر در استان البرز لازم است تا دستگاه‌های مختلف همکاری و مشارکت بیشتری داشته باشند و بانک‌ها در ارائه تسهیلات سریع‌تر عمل کنند.
فرهادی بر برنامه‌ریزی‌های اساسی در زمینه ایجاد اشتغال در البرز تأکید کرد و گفت: باید تمهیدات اساسی در زمینه توسعه اشتغال در البرز انجام شود تا خانواد‌ه‌هایی که جوانان جویای کار دارند کمترین میزان دغدغه را برای فرزندان خود در این زمینه داشته باشند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول