اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران:

20 شهرک صنعتی در مازندران گازدار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از بهره‌مندی شش شهرک صنعتی مازندران از نعمت گاز تا پایان سال جاری خبر داد و تعداد شهرک‌های صنعتی استان مازندران دارای گاز طبیعی با این پروژه‌های در دست اجرا را 20 شهرک اعلام کرد.

20 شهرک صنعتی در مازندران گازدار می‌شود
عباسعلی وفایی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: با توجه به اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها و سیاست‌های جدید سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در حمایت از واحدهای کوچک و متوسط تولیدی و صنعتی، اجرای سریع عملیات گازرسانی به شهرک‌ها و نواحی صنعتی در اولویت کار شرکت شهرک‌های صنعتی قرار گرفته است. 
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: با همکاری و تعامل ویژه مدیریت و کارکنان شرکت گاز استان، شهرک‌ها و نواحی صنعتی مازندران به‌ سرعت از مزایای گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.
وی خاطرنشان کرد: تبدیل سوخت فسیلی و پرمصرف به سوخت طبیعی، کاهش هزینه‌های جاری واحدهای تولیدی و صنعتی، کاهش آلودگی هوا و حفظ محیط زیست از ویژگی‌ها و مزایای پروژه گازرسانی به شهرک‌ها و نواحی صنعتی است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران یادآور شد: عملیات پروژه گاز طبیعی در شش شهرک صنعتی استان شامل شهرک‌های صنعتی بشل، شهدای محمودآباد، بابکان، جویبار، بندپی و بابلکنار در حال اجراست که تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
وی تصریح کرد: پروژه لوله‌گذاری گاز طبیعی در این شهرک‌ها به طول 40 کیلومتر و با صرف هزینه بیش از 22 میلیارد ریال از محل اعتبارات منابع ملی و داخلی در حال انجام است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران در پایان گفت: با اجرای کامل پروژه گازرسانی به این شهرک‌های صنعتی، 20 شهرک و ناحیه صنعتی در سطح استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول