اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 9 ماه گذشته در راستای اشتغالزایی صورت گرفت؛

پرداخت 75 میلیارد ریال اعتبار به مددجویان زنجانی

خبرگزاری فارس: معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان زنجان از پرداخت 75 میلیارد ریال اعتبار برای اشتغالزایی مددجویان زنجانی در 9 ماهه سال‌جاری خبر داد.

پرداخت 75 میلیارد ریال اعتبار به مددجویان زنجانی
علی عزیزخانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: توانمند سازی مددجویان از مهم‌ترین اهداف کمیته امداد امام خمینی (ره) است.
وی با بیان اینکه این نهاد با اعطای وام‌های بدون بهره و ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در رشته‌های مختلف تلاش‌های خوبی در استقلال مالی مددجویان زیر پوشش این نهاد انجام داده است، افزود: اعطای وام اشتغال همراه با آموزش مددجویان از اقداماتی است که در این زمینه صورت گرفته است.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان در ادامه با اشاره به معرفی مددجویان زیر پوشش این نهاد به مراکز فی و حرفه‌ای یادآور شد: این نهاد با پرداخت هزینه‌های آموزش مددجویان زیر پوشش زمینه را برای اشتغال این مددجویان فراهم کرده است.
وی اذعان داشت: از آغاز سال‌جاری بیش از سه هزار نفر از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان مورد آموزش در رشته‌های مختلف فنی و حرفه‌ای قرار گرفته‌اند.
عزیزخانی همچنین یادآور شد: از آغاز سال‌جاری برای یک هزار و 800 خانواده زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان فرصت شغلی ایجاد شده است.
وی با بیان اینکه برای اجرای طرح‌های اشتغالزایی 75 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، ادامه داد: این طرح‌ها در زمینه‌های کار انگیزی، توان‌ افزایی و خود کفایی و ایجاد اشتغال اجرا شده‌اند.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه در بخش کار انگیزی برای 530 خانواده زیر پوشش این نهاد اشتغالزایی شده است، افزود: اعتبار اختصاص یافته برای اجرای این طرح‌ها هفت میلیارد ریال است.
وی خاطرنشان کرد: سقف تسهیلات اعطایی برای مددجویان زیر پوشش در زمینه کار انگیزی 20 میلیون ریال بوده است.
عزیزخانی همچنین از ایجاد اشتغال برای 646 خانواده زیر پوشش این نهاد خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح‌ها 17 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.
وی اذعان داشت: سقف تسهیلات اعطایی در زمینه توان‌افزایی 50 میلیون ریال بوده است.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه 624 طرح خود کفایی نیز برای اشتغالزایی خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان اجرا شده است، افزود: برای اجرای این طرح‌ها 48 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.
وی یادآور شد: سقف تسهیلات اعطایی برای مددجویان زیر پوشش این نهاد در زمینه خود کفایی 200 میلیون ریال هزینه شده است.
عزیزخانی تصریح کرد: اعتبار این طرح‌ها از منابع کمیته امداد امام خمینی (ره) و تسهیلات قرض‌الحسنه اعطایی از سوی بانک‌های عامل استان تامین شده است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول