اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مدیریت مسکن کمیته امداد خراسان شمالی خبرداد:

آغاز ساخت 1000 واحد مسکونی برای مددجویان خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: سرپرست مدیریت تأمین مسکن کمیته امداد خراسان شمالی گفت: عملیات اجرایی احداث هزار و 50 واحد مسکونی شهری برای مددجویان این نهاد آغاز شد.

آغاز ساخت 1000 واحد مسکونی برای مددجویان خراسان شمالی
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی، علی نوری اظهار داشت: کمیته امداد این استان عملیات اجرایی احداث هزار و 50  واحد مسکونی شهری را در قالب طرح مسکن مهر در سطح شهرستان‌های استان با همکاری سازمان مسکن و شهرسازی آغاز کرد.
وی با بیان اینکه برای ساخت تعداد واحدهای یاد شده اعتباری بالغ بر 28 میلیارد تومان اختصاص یافته است، افزود: سرانه هر واحد مسکونی 22 تا 25 میلیون تومان است که از محل اعتبارات دولتی تأمین می‌شود و در پایان کار نیز سه میلیون تومان به صورت بلاعوض از سوی خیران، کمیته امداد و یا خود مددجو برای تکمیل منازل پرداخت می‌شود.
نوری با اشاره به زیر بنای 60 تا 75 متری این واحدهای مسکونی در حال ساخت، اظهار داشت: زیربنای این واحدها با توجه به تعداد نفرات خانوار متغیر است.
وی با بیان اینکه این واحدها صنعتی و نیمه صنعتی است، تصریح کرد: با توجه به نیاز به احداث هفت هزار واحد مسکونی شهری برای مددجویان تحت حمایت این نهاد، در صورت استقبال مددجویان برای ساخت واحد های دیگر در قالب طرح مسکن مهر در شهرهای استان  اقدام می‌شود.
سرپرست مدیریت تأمین مسکن کمیته امداد خراسان شمالی خاطرنشان کرد: این نهاد در شهرستان بجنورد 370 واحد، اسفراین 105 واحد، فاروج 100، شیروان 225، جاجرم 90، گرمه 85  و در مانه و سملقان 75 واحد را احداث می‌کند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول