اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندهی انتظامی استان قزوین خبر داد:

کلنگ‌زنی کلانتری در قزوین بعد از 40 سال

خبرگزاری فارس: فرماندهی انتظامی استان قزوین با اشاره به کلنگ‌زنی کلانتری 14 مینودر گفت: جای خالی این کلانتری در استان احساس می‌شد چرا که در مرکز استان قزوین طی 40 سال اخیر کلانتری افزایش پیدا نکرده بود.

کلنگ‌زنی کلانتری در قزوین بعد از 40 سال
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مسعود جعفری نسب پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی کلانتری 14 مینودر که در مسجد امام حسن عسگری(ع) برگزار شد بیان کرد: این کلانتری پنجمین کلانتری شهر قزوین است و یکی از اقداماتی بود که مدت‌ها همه عزیزان و مسئولان استان آن را پیگیری می‌کردند.
وی ادامه داد: جای خالی این کلانتری در استان احساس می‌شد چرا که در مرکز استان قزوین یعنی شهر قزوین طی 40 سال اخیر کلانتری افزایش پیدا نکرده بود و از طرفی هم با افزایش جمعیت و توسعه جغرافیایی قزوین باید چنین اقدامی صورت می‌گرفت.
فرماندهی انتظامی استان قزوین افزود: ضمن اینکه ما این مورد را پیگیری می‌کردیم از مطالبات مسئولان شهر به ویژه دادستان استان، اعضای شورای شهر قزوین و اهالی منطقه  کوثر و مینودر نیز بود که می بایستی توجه خاصی صورت می‌گرفت.
وی اضافه کرد: الحمدلله با هماهنگی‌های بسیار خوب و ارزشمندی که در حال حاضر در سطح استان بین دستگاه‌ها حاکم است همه دستگاه‌ها در تلاش هستند که خدمتگزار خوبی برای مردم باشند.
جعفری نسب تصریح کرد: این خدمات ضمن اینکه می‌تواند در ارتقا سطح خدمات اجتماعی خودش را نشان دهد به لحاظ ایجاد امنیت و آرامش برای مردم می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد.
وی عنوان کرد: یکی از ویژگی‌هایی که در حال حاضر در استان شاهد هستیم هماهنگی بسیار خوب بین اعضای شورای تأمین استان و حمایت‌های خوب این شورا از دستگاه‌هایی که به نوعی خدمتگزار مردم هستند چه در ابعاد خدماتی و چه در ابعاد امنیتی توانسته این ظرفیت را ایجاد کند  که از استان‌های برتر در کشور باشیم.
فرماندهی انتظامی استان قزوین اظهار کرد: اگر دچار ناامنی‌هایی هم می‌شویم، می‌بینیم خیلی زود با توجه به هماهنگی بسیار مثبتی که بین دستگاه‌های قضایی و انتظامی وجود دارد معضلات و مشکلات امنیتی رفع می‌شود.
وی گفت: امروز با توجه به این که این کلانتری باید کارکرد امنیتی و اجتماعی داشته باشد و از جهتی پلیس زمانی می‌تواند کار خود را به خوبی انجام دهد که پشتوانه اجتماعی خوبی داشته باشد تلاش کردیم که این کلانتری را به عنوان کلانتری پایلوت برای برقراری یک ارتباط اجتماعی وسیع قراردهیم.
جعفری نسب توضیح داد: همه مردم هم تلاش می‌کنند برای خدمت به خودشان چرا که امینت یک تولید اجتماعی است و این نیست که تنها دستگاه نظامی و قضایی بتوانند امنیت را برای مردم به ارمغان بیاورد بلکه  تلاش همه دستگاه‌ها و همه مردم می‌تواند این تولید امنیت را فراهم کند و قاعدتا اگر دستگاه انتظامی پشتوانه قوی مردمی داشته باشد در مإموریت‌هایش موفق‌تر خواهد بود.
وی افزود: تلاش داریم در این قسمت شهر که نوپاست کانون امنای محلات را به عنوان پایلوت ایجاد کنیم تا بتوانیم از نظرات مردم برای ارتقا امنیت اجتماعی این قسمت از شهر تست کرده و به قسمت‌های دیگر شهر تسری دهیم.
فرماندهی انتظامی استان قزوین یادآور شد: در این مدت دو هفته‌ای که این کلانتری را راه انداخته‌ایم موفقیت‌های زیادی را کسب کرده و توانسته مدت این چند روز سارقان بسیار خوبی را دستگیر کند و شاهد کاهش جرم در این منطقه هستیم.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول