اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز صورت گرفت؛

آغاز ساخت پلیس راه لارستان- جهرم

خبرگزاری فارس: صبح امروز در مراسمی با حضور مسئولان محلی، عملیات ساخت پلیس راه لارستان - جهرم آغاز شد.

آغاز ساخت پلیس راه لارستان- جهرم
به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان، عضو شورای اسلامی شهر لار صبح امروز در مراسم آغاز به ساخت ایستگاه پلیس راه لارستان به جهرم اظهار داشت: ساختمان پلیس راه لارستان - جهرم در زمینی به مساحت پنج هکتار و 500 متر مربع زیربنا در دو طبقه و با هزینه‌ای افزون بر دو میلیارد ریال ساخته می‌شود.
محمد عبادت‌کار اضافه کرد: تا کنون در مسیر لارستان - جهرم که از مسیرهای پر تردد این شهرستان محسوب می‌شود، ساختمان پلیس راه وجود نداشت که با پیگیری‌های شورای شهر و فرمانداری ویژه لارستان و مساعدت فرماندهی پلیس راه استان فارس این مهم تحقق یافت.
وی با بیان اینکه در سمت غرب این شهرستان ساختمان پلیس راه وجود دارد، گفت: امیدوارم با ساخت پلیس راه مشکلات ترافیکی و جاده‌ای این مسیر برطرف شود.
در حاشیه این آیین جانشین فرماندهی پلیس راه استان فارس ابراز داشت: کاهش تصادفات جاده‌ای و تلفات جانی و ایجاد ترافیک روان در جاده‌ها از اهداف اصلی و نخستین پلیس راه است.
محمد گودرزی افزود: در سال گذشته حدود یک‌هزار و 337 کشته در جاده‌ها داشته‌ایم که این آمار در سال جاری کاهش چشم‌گیر داشته است.
وی اضافه کرد: در قالب مقایسه‌ای باید گفت که میانگین 128 کشته در ماه به 101 کشته کاهش یافته است.
گودرزی این کاهش تصادفات منجر به مرگ را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: پلیس راه استان فارس در امر کاهش تصادفات رتبه نخست کشوری را در سال 90 کسب کرده است.
جانشین فرماندهی پلیس راه استان فارس، تعامل خوب رانندگان جاده‌ای با پلیس، فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی مناسب رسانه‌های گروهی و چهار بانده شدن جاده‌ها را از جمله عوامل تاثیرگذار در کاهش این آمار و تصادفات دانست.
در این آیین معاون استاندارد و فرماندار ویژه شهرستان لارستان نیز حضور داشت.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول