اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش خراسان جنوبی:

معلمان نیروی اداری نیستند/ مطالعه و تحقیق معلم باید بیشتر شود

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: دیدگاه جامعه امروز نسبت به یک معلم به عنوان یک نیروی اداری نبوده بلکه یک پژوهشگر است که باید اوقات فراغت خویش را صرف مطالعه و تحقیق کند.

معلمان نیروی اداری نیستند/ مطالعه و تحقیق معلم باید بیشتر شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، ابراهیم ناعمی ظهر امروز در جمع مربیان خوسف یکی از پروژه‌های بسیار مهم در نظام آموزش و پرورش کشور را بحث تحول بنیادین دانست.
وی افزود: توجیه تمام عوامل از جمله مدیران، معاونان، مشاوران و خانواده‌ها جزو ضروریات است تا اهداف طرح هرچه سریع‌تر محقق شود.
معاون پژوهشی آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به دستاوردهای مهم کشور گفت: رونمایی از سند طرح تحول بنیادین از بزرگترین توفیقات کشور و حاصل تلاش و کوشش دانشمندان و فلاسفه تعلیم و تربیت اسلامی و علمای دینی است.
ناعمی دستیابی به انرژی هسته‌ای، فرود آوردن هواپیمای جاسوسی رادار گریز آمریکا و خلاقیت‌های دانشمندان ایرانی در سایر زمینه‌ها را از برکات نظام اسلامی برشمرد.
وی یادآور شد: با توجه به جنگ تحمیلی هشت ساله کشور ما در جایگاه خوبی در زمینه‌های پژوهشی قرار دارد.
معاون پژوهشی آموزش و پرورش خراسان جنوبی ضمن گرامیداشت هفته پژوهش در مورد توفیقات استان (تولید محتوی الکترونیک با رویکرد قرآنی) دربحث فعالیت‌های پژوهشی توضیحاتی ارائه داد.
ناعمی در ادامه با اشاره به طرح تحول بنیادین در نظام آموزشی (نظام 3-3-6) گفت: استفاده بهینه از منابع انسانی موجود و تلاش برای حل و فصل چالش‌ها از مزایای این طرح است.
وی با برشمردن سایر طرح‌های وزارتی در راستای طرح تحول بنیادین (برنامه درس ملی، هوشمندسازی مدارس، تولید محتوای الکترونیکی) بر ارتباط با سایت وزارت و پیگیری طرح‌های در دست اقدام به لحاظ اطلاع و کیفیت اجرا تأکید کرد.
معاون پژوهشی آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: دیدگاه جامعه امروزه نسبت به یک معلم به عنوان یک نیروی اداری نیست بلکه یک پژوهشگر است که باید اوقات فراغت خویش را صرف مطالعه و تحقیق کند.
ناعمی بر استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان، برنامه معلم پژوهنده و ارائه اطلاعات به طور دقیق و صحیح در برنامه‌های خواسته شده از سوی رده‌های بالاتر تأکید کرد.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول