اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ دسته اول کاراته بانوان کشور؛

بانوان کاراته‌کای قم از سد شهرداری همدان گذشتند

خبرگزاری فارس: موفقیت‌های تیم کاراته بانوان قم در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور با پیروزی بر تیم شهرداری همدان ادامه یافت.

بانوان کاراته‌کای قم از سد شهرداری همدان گذشتند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، هفته پایانی از دور رفت پیکارهای لیگ دسته اول کاراته بانوان باشگاه‌های کشور با انجام سه مسابقه برای هر تیم مدعی شرکت‌کننده در این رقابت‌ها و تداوم روند موفقیت‌های تیم کاراته بانوان قم همراه بود.
در حالی که هفته پایانی از دور رفت مرحله گروهی رقابت‌های لیگ دسته اول کاراته بانوان باشگاه‌های کشور در گروه نخست به میزبانی هیئت کاراته استان مرکزی در سالن پنجم مرداد اراک برگزار شد، در پایان دور رفت تیم علمدار کربلا با 21 امتیاز تیمی و 180 امتیاز انفرادی در مکان نخست قرار گرفت و موفق به کسب قهرمانی نیم‌ فصل شد.
بعد از تیم کاراته علمدار کربلا که پس از پایان دور رفت مسابقات لیگ دسته اول کاراته بانوان باشگاه‌های کشور در صدر گروه نخست ایستاد، تیم کاراته بانوان صنایع آلومینیوم مرکزی با 18 امتیاز تیمی و 152 امتیاز انفرادی در جای دوم ایستاد و فولاد مبارکه سپاهان با 15امتیاز تیمی و 126 امتیاز انفرادی موفق به کسب رتبه سوم شد.
تیم‌های مدعی حاضر در لیگ دسته اول کاراته بانوان باشگاه‌های کشور در گروه نخست، این هفته در سه مرحله با یکدیگر به رقابت پرداختند که طی آن تیم کاراته بانوان قم در نخستین مسابقه خود برابر تیم کاراته شهرداری همدان به میدان رفت و موفق شد حریف خود را با امتیاز 15 بر 13 شکست داده و پیروزی دیگری را در لیگ دسته اول کسب کند.
اما در سایر نتایج مرحله نخست، تیم کاراته بانوان فولاد مبارکه سپاهان با نتیجه عجیب 24 بر چهار مغلوب تیم بانوان علمدار کربلا شد، تیم کاراته بانوان صنایع آلومینیوم رسالت مرکزی با نتیجه 23 بر سه از سد تیم کاراته هیئت کاراته لرستان گذشت و تیم هیئت کاراته البرز با حساب 18 بر 10 موفق به شکست تیم بسیج مالک اشتر تهران شد.
در مرحله دوم این رقابت‌ها نیز نتایج جالب توجهی رقم خورد که طی آن تیم بانوان صنایع آلومینیوم رسالت مرکزی با نتیجه جالب توجه 24 بر چهار به تیم علمدار کربلا باخت و تیم هیئت کاراته البرز با حساب 26 بر سه مغلوب تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان شد، ضمن اینکه تیم هیئت کاراته قم در جدالی نزدیک با حساب 15 بر 14 نتیجه را به تیم هیئت کاراته لرستان واگذار کرد و شهرداری همدان به تیم بسیج مالک اشتر با نتیجه 15 بر 13 باخت.
در مرحله سوم و پایانی این هفته از رقابت‌ها تیم هیئت کاراته البرز 29 بر صفر مغلوب تیم علمدار کربلا شد، تیم هیئت کاراته قم با نتیجه 25 بر سه مغلوب تیم صنایع آلومینیوم رسالت مرکزی شد، شهرداری همدان با حساب 19 بر هشت مغلوب تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان شد و در آخرین مسابقه تیم بسیج مالک اشتر با نتیجه 14 بر 12 نتیجه را مقابل تیم هیئت کاراته لرستان واگذار کرد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول