اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان:

اتوبوس‌رانی اصفهان افزایش قیمت ندارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان گفت: ناوگان مسافربری استان اصفهان بعد از افزایش قیمت در آذر ماه سال گذشته در سال جاری افزایش قیمت نداشت اما در حمل کالا 15درصد افزایش تعرفه داشته است.

اتوبوس‌رانی اصفهان افزایش قیمت ندارد
حسین علی شمعانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اقدامات سازمان حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان اظهار داشت: اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان دارای 14 انجمن صنفی رانندگان و نیز دارای 14 انجمن صنفی ویژه شرکت‌ها است
وی افزود: هر شهرستان استان اصفهان با توجه به میزان شرکتی که دارد انجمن صنفی دارند که مجموعه این انجمن‌ها چه در بحث رانندگان چه در زمینه کالا و مسافر در رأس همه آنها یک قانون است.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان با اشاره به واگذاری امور در زمینه حمل و نقل تصریح کرد: به صورت کلی تمام بخش‌های تصدی‌گری حمل و نقل کالا و مسافر امروز به خود انجمن‌های صنفی واگذار شده است.
وی با اشاره به حمل و نقل در زمینه مسافربری اضافه کرد: استان اصفهان دارای 24 پایانه مسافربری، 150 شرکت حمل و نقل مسافربری و حدود ده هزار راننده بخش مسافربری دارای کارت هوشمند دارد.
شمعانیان ادامه داد: 4هزار و 200 ناوگان حمل و نقل جاده‌ای مانند اتوبوس، مینی‌بوس و سواری در استان اصفهان جابه‌جایی مردم را به عهده دارند.طی یک سال اخیر بیش از 18 میلیون نفر مسافر در درون و برون استان جابه‌جا شده است.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان تصریح کرد: البته این تعداد مسافر برای فواصل زیر 20 کیلومتر است و تعداد زیادی هم از دید مسئولان به دور مانده است.
وی با اشاره به جابه‌جایی میزان کالا در استان اصفهان سخن گفت و ادامه داد: در زمینه جابه‌جایی کالا نیز بیش از 44 میلیون تن وسیله با استفاده از بارنامه جابه‌جا می‌شود.
شمعانیان بیان داشت: برای مسافت‌های زیر 20 کیلومتر دیگر صورت وضعیت صادر نمی‌شود، بنابراین سالانه بیش از 80 میلیون تن کالا در سطح راه‌های استان اصفهان تردد پیدا می‌کند و 120 میلیون نفر مسافر نیز جابه‌جا می‌شوند.
وی با اشاره به اقدامات دیگر سازمان حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: داشتن دوربین‌های نظارت کننده بر سرعت وسایل حمل و نقل در جاده‌ها و ایجاد  مجتمع‌های خدماتی مستقر در جاده‌ها از اقداماتی است که این ناوگان انجام داده است.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان تصریح کرد: این اداره کل در سال جاری برای 180هزار نفر دوره آموزش تخصصی در زمینه قوانین راهنمایی و رانندگی و حمل اجناس خطرناک برای رانندگان جدید و بدو خدمت برگزار کرده است.
وی اظهار داشت: نهمین مرحله از نوسازی ناوگان حمل و نقل استان اصفهان  در سال جاری با خرید هشت دستگاه اتوبوس و 56 دستگاه مینی بوس همچنان ادامه دارد.
شمعانیان افزود: عمر ناوگان مینی بوس استان اصفهان در حدود 25 سال است که عدد قابل قبولی نیست و اداره حمل و نقل باید اعتبارت بیشتری را به نوسازی این ناوگان اختصاص دهد.
وی گفت: ناوگان مسافربری استان اصفهان بعد از افزایش قیمت در آذرماه سال گذشته، در سال جاری افزایش قیمت نداشته اما در حمل کالا 15 درصد افزایش تعرفه داشته است.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول