اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان سمنان:

اتوبوس حامل 45 کیلوگرم تریاک در سمنان متوقف شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان سمنان از شناسایی و دستگیری دو نفر در سمنان که 45 کیلوگرم مواد مخدر را با یک دستگاه اتوبوس حمل می‏کردند، خبر داد.

اتوبوس حامل 45 کیلوگرم تریاک در سمنان متوقف شد
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از پایگاه اطلاع‏رسانی پلیس، محمدرضا گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان سمنان حین اجرای طرح کنترل محور در پاسگاه پلیس‏‏راه سمنان- دامغان به یک دستگاه اتوبوس که از کرج عازم خراسان شمالی بود، مظنون شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف می‏کنند.
وی افزود: در بازرسی اولیه از اتوبوس، یک کارتن حاوی دو بسته 20 کیلویی ماده مخدر از نوع تریاک کشف شد.
میرزایی با بیان اینکه مالک مواد نیز از سوی ماموران شناسایی و دستگیر می‏شود، تصریح کرد: با توجه به کشف این مقدار تریاک، اتوبوس برای بازرسی فنی به مقر پلیس آگاهی انتقال یافت و در آنجا نیز از ساک یکی از مسافران 25 کیلو و 200 گرم تریاک کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی استان سمنان با اعلام کشف 45 کیلو و 200 گرم ماده مخدر تریاک در این عملیات اظهار داشت: هر دو عامل حمل مواد مخدر پس از دستگیری، تحت بازجویی فنی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفتند.
میرزایی اعتیاد را ریشه بسیاری از آسیب‏ها، معضلات و جرایم در سطح کشور به ویژه استان سمنان دانست و تاکید کرد: مبارزه با مواد مخدر یکی از برنامه‏های اصلی پلیس در راستای پیشگیری از جرایم است.
فرمانده انتظامی استان سمنان همچنین با اشاره به نقش اساسی خانواده‏ها در کاهش اعتیاد در جامعه، خاطرنشان کرد: نظارت صحیح بر رفتار و عملکرد فرزندان تا حد زیادی گرایش به مواد مخدر را کاهش می‏دهد که تقویت فضای معنوی و دینی در خانه از مهم‏ترین راهکارهای آن است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول