اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال 91؛

تمام ایستگاه‌های اتوبوس مشهد به رمپ ویژه معلولان تجهیز می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد از تجهیز تمام ایستگاه‌های اتوبوس به رمپ ویژه معلولان تا پایان سال 91 خبر داد.

تمام ایستگاه‌های اتوبوس مشهد به رمپ ویژه معلولان تجهیز می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، مهدی خجسته اظهار داشت: در حال حاضر حدود 200 ایستگاه اتوبوس که مجهز به سایبان شیشه‌ای است به رمپ ویژه معلولان نیز برای عبور افراد ویلچری تجهیز شده است.
وی با اشاره به این موضوع که به زودی اتوبوس‌های ویژه معلولان توسط این سازمان خریداری می‌شود، ادامه داد: کوتاه بودن کف اتوبوس‌ها برای تسهیل در سوار شدن معلولان، در نظر گرفتن فضایی برای ویلچر و ایجاد رمپ در ایستگاه‌های اتوبوس از مهم‌ترین مواردی است که در خرید اتوبوس برای تسهیل در رفت و آمد مورد توجه قرار گرفته است.
خجسته تصریح کرد: اتوبوس‌هایی که تا پایان سال 90 برای خطوط بی آرتی خریداری می‌شود به امکانات استفاده معلولان و به‌ویژه افرادی که با ویلچر رفت و آمد می‌کنند مجهز است.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد تاکید کرد: خطوط بی آر تی از خطوط محوری مشهد محسوب می‌شود و با خرید این اتوبوس‌ها معلولان می‌توانند به راحتی در سطح شهر تردد داشته باشند.
خجسته اشاره کرد: بحث ارائه خدمات و سرویس‌دهی مطلوب برای معلولین در راستای بالا بردن سطح کیفیت زندگی آنها و عبور و مرور راحت در شهر در دستور کار و استراتژی سازمان قرار دارد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول