اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان؛

نخستین ایستگاه اتوبوس مکانیزه بندرعباس افتتاح شد

خبرگزاری فارس: نخستین ایستگاه اتوبوس مکانیزه بندرعباس با حضور مسئولان شورای شهر و شهرداری بندرعباس در محدوده چهارراه پگاه افتتاح شد.

نخستین ایستگاه اتوبوس مکانیزه بندرعباس افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، رئیس شورای شهر بندرعباس ظهر امروز در مراسم افتتاح نخستین ایستگاه اتوبوس مکانیزه گفت:‌ ایجاد فضای مناسب برای شهروندان و جلب رضایت انها از وظایف شهرداری و شورای شهر است که باید در رسیدن به این هدف تلاش خود را بیش از پیش به کار بگیرند.
وی ضمن تقدیر از دست اندرکاران مجموعه اتوبوسرانی افزود: این طرح در راستای اجرا و پیگیری‌های پروژه‌های مصوب شده بود که در حال حاضر اجرایی شده است.
رئیس شورای شهر بندرعباس بیان داشت: در حال حاضر پیشرفت‌های خوبی در زمینه خدمات شهری حاصل شده که مطمئنا این روند ادامه خواهد یافت.
رئیسی تاکید کرد: مجموعه شهرداری و شورای شهر به دنبال رسیدن به اهداف بزرگی در حوزه خدمات شهری هستند اهدافی که در خور شهروندان بندرعباس باشد.
وی تصریح کرد: عرصه خدمات شهری باید هر چه بیشتر نسبت به گذشته گسترش یابد  که در این راستا شهروندان باید همکاری و حمایت خود را از شهرداری دریغ نکنند.
رئیس شورای شهر بندرعباس در پایان افزود: حمایت و مشارکت شهروندان برای رسیدن به اهداف شهرداری لازم و ضروری است.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول