اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ برتر امید؛

صبای قم به مصاف استقلال اهواز می‌رود

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال امید صبای قم در دیداری حساس از مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور به مصاف استقلال اهواز خواهد رفت.

صبای قم به مصاف استقلال اهواز می‌رود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در رده سنی امید این هفته نیز برگزار می‌شود و در حالی که 12 تیم در شش مسابقه از هفته نهم با یکدیگر رقابت می‌کنند، اما امیدهای صبای قم با قرعه استراحت رو به رو هستند.
این در حالی است که بر اساس برنامه سازمان لیگ آزادگان، دیدارهای هفته دهم از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور روز شنبه سوم دی ماه برگزار می‌شود و صبای قم در دیداری خارج از خانه میهمان تیم فوتبال استقلال اهواز است.
در این دیدار که قرار است از ساعت 14 روز شنبه سوم دی ماه در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شود، شاگردان سیدمحسن بابامیری در تیم فوتبال امید صبای قم، ششمین بازی خارج از خانه خود در لیگ برتر این فصل را برگزار می‌کنند.
در واقع تیم‌های فوتبال امید استقلال اهواز و صبای قم در دیداری حساس از هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی در ورزشگاه تختی شهر اهواز به مصاف یکدیگر می‌روند که صبا پیش از این در خارج از خانه یک پیروزی و دو تساوی کسب کرده است.
تیم فوتبال صبای قم که هفته گذشته با تساوی برابر تیم فوتبال امید برق شیراز سومین تساوی خود در مسابقات لیگ برتر را کسب کرد هم اکنون امیدوار است تا با پیروزی مقابل استقلال اهواز و توقف سایر مدعیان بار دیگر به جمع بالای جدولی‌ها بازگردد.
صبای قم با هدایت سیدمحسن بابامیری یکی از مربیان جوان فوتبال استان قم، نتایج مناسبی کسب نکرده است، ولی اینکه این تیم دو هفته گذشته نیز با تساوی یک بر یک مقابل شهرداری تبریز نشان داد که از انگیزه زیادی برای بازگشت به روزهای خوب خود برخوردار است و در حال حاضر با کسب هشت امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور قرار دارد.
صبای قم در دیدارهای خارج از خانه مقابل تیم فوتبال ابومسلم مشهد در ورزشگاه تختی این شهر به برتری دو بر صفر دست یافته است و در تبریز مقابل تیم فوتبال ماشین سازی این شهر نیز موفق به کسب نتیجه مساوی یک بر یک شده است.
اگرچه شاگردان سیدمحسن بابامیری تساوی بدون گل در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور در مصاف با تیم فوتبال برق شیراز را نیز در کارنامه دارند اما آنها در خارج از خانه مقابل تیم‌های فوتبال نساجی قائمشهر و گسترش فولاد تبریز نیز نتیجه را مقابل حریفان خود واگذار کرده اند.
صبای قم در دیدار خارج از خانه مقابل تیم فوتبال نساجی قائشمهر تن به شکست سه بر صفر داده است و در مصاف با تیم فوتبال امید گسترش فولاد تبریز نیز با نتیجه دو بر یک باخته است تا از بازی‌های خارج از خانه دو باخت در کارنامه دارد.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول