اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه خراسان شمالی خبر داد:

ایجاد پلیس راه روستایی در محورهای خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه خراسان شمالی از ایجاد پلیس راه روستایی در محورهای این استان خبر داد.

ایجاد پلیس راه روستایی در محورهای خراسان شمالی
غلامحسینعلی حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: پلیس راه روستایی در آینده نزدیک و پس از ابلاغ دستورالعمل‌ها در محورهای ارتباطی روستایی خراسان شمالی ایجاد خواهد شد.
وی راه‌اندازی پلیس را در محورهای روستایی این استان را به واسطه سکونت حدود نیمی از جمعیت خراسان شمالی در روستاهای این استان با اهمیت خواند.
حسین‌زاده تصریح کرد: هم اکنون بخش قابل توجهی از تصادفات در محورهای این استان مربوط به محورهای روستایی بوده که با تشکیل پلیس راه روستایی، این حوادث کاهش خواهد یافت.
وی در عین حال بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای روستایی خراسان شمالی تاکید کرد و گفت: سرعت غیرمجاز یکی از دلایل مهم تصادفات در محورهای روستایی و فرعی بوده که باید در این زمینه فرهنگ سازی شود.
رئیس پلیس راه خراسان شمالی تصریح کرد: به خاطر عرض کم محورهای روستایی و مشخصات این محور، حداکثر سرعت در این جاده‌ها باید 60 کیلومتر بوده و از آن تجاوز نکند.
وی در بخش دیگری بر تسریع در اجرای باند دوم بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان تاکید کرد.
حسین‌زاده با اشاره به اینکه اجرای این پروژه راه سازی نقش بسزایی را در کاهش تلفات سوانح رانندگی در این مسیر خواهد داشت، گفت: بر اساس آمار موجود، هم اکنون 70 درصد از تصادفات در این محور روی می‌دهد.
وی اظهار داشت: سالانه میلیون‌ها زائر و مسافر از این محور ارتباطی گذر کرده از این رو تسریع در اجرای این پروژه ضرورت دارد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول