اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همدان صورت پذیرفت؛

فعالیت 63 تیم پلیس راه در طرح امداد زمستانی

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس همدان از فعالیت 63 تیم پلیس راه در طرح امداد و نجات زمستانی خبر داد.

فعالیت 63 تیم پلیس راه در طرح امداد زمستانی
محسن اقبالیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اجرای طرح امداد و نجات زمستانی اظهار کرد: این طرح از 20 آذرماه سال جاری آغاز شده و به مدت 95 روز تا تعطیلات فروردین سال آتی ادامه دارد.
به گفته وی هدف از اجرای این طرح ناشی از تفکر جمعی سازمان‌های خدمات‌رسان برای ارائه بهتر خدمت به مردم و ایجاد روانسازی ترافیکی است.
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان همدان گفت: همکاری و تعامل بخش‌های مختلف مربوطه از مؤلفه‌های بسیار مهم در تسهیل خدمات رسانی در محورهای مواصلاتی به مسافران است.
وی اظهار کرد: در همین راستا 63 تیم پلیس راهور استان به همراه سازمان‌های خدمات‌رسان، راه و ترابری، جمعیت هلال احمر، اورژانس و امدادخودرو بحث پوشش محورهای مواصلاتی را در برنامه کاری خود دارد.
اقبالیان افزود: نیروهای پلیس با حضور مستمر و شبانه‌روزی در سه گردنه اسدآباد، همه‌کسی و گردنه آوج امنیت آن را تأمین می‌کنند.
وی در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد: نیروهای پلیس استان همدان بقیه گردنه‌ها را نیز به صورت سیار و گشت‌زنی زیر پوشش خود دارند.
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان همدان گفت: امدادگران هلال احمر نیز با 28 نیرو و استفاده از تجهیزات خود مانند هلی‌کوپتر و خودروهای خود، شش اکیپ ثابت و سه اکیپ سیار را در اختیار دارند.
وی خواستار رعایت قوانین از سوی مردم شد و اظهار کرد: ماحصل این اقدامات زمانی به نتیجه می‌رسد که رانندگان قوانین و مقررات را رعایت کنند.
اقبالیان در پایان سخنانش اهمیت فرهنگسازی برای تبیین اهمیت رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را یادآور شد و خاطرنشان کرد: رسانه‌ها باید به رسالت خود در این بخش بیش از پیش عمل کنند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول