اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرمانده انتظامی آذربایجان غربی؛

طرح زمستانی پلیس راه آذربایجان غربی آغاز شد

خبرگزاری فارس: طرح زمستانی پلیس راه آذربایجان غربی با استقرار 73 اکیپ پلیس راه از امروز آغاز شد.

طرح زمستانی پلیس راه آذربایجان غربی آغاز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در مراسم آغاز به کار طرح زمستانی پلیس راه اظهار داشت: این طرح در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به مردم و تامین آسایش عمومی در فصل زمستان است و این امر با همکاری و تعامل مردم و پلیس راه صورت می‌گیرد.
وی افزود: همکاری و تعامل بخش‌های مختلف از مولفه‌های مهم و اساسی در تسهیل امر خدمت‌رسانی به مردم در محورهای مواصلاتی استان است.
نصرتی با اشاره به اهمیت فرهنگ‌سازی در امر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی گفت: رسانه‌ها و مطبوعات در این راستا وظیفه مهمی بر دوش دارند و باید به نقش و رسالت خود در این بخش بیش از پیش عمل کنند.
این مقام مسئول با بیان اینکه ایجاد جامعه قانونمند نیازمند دانش‌افزایی، کسب مهارت و توانمندی‌های مختلف است اضافه کرد: در راستای ایجاد جامعه‌ای قانونمند و به دور از مشکلات اجتماعی باید برنامه‌ریزی‌های اصولی برای کسب این دانش‌ها و مهارت‌ها انجام شود.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه استان آذربایجان غربی کوهستانی و دارای جاده‌های برف‌گیر است از این رو طرح زمستانی پلیس راه برای حفظ امنیت جانی و آرامش خاطر مردم و کاهش چشمگیر تصادفات جاده‌ای انجام می‌شود.
نصرتی با بیان اینکه این طرح تا پایان امسال ادامه می‌یابد بیان کرد: با اجرای این طرح 73 اکیپ پلیس راه در قالب 55 تیم محسوس و 18 تیم نامحسوس پلیس راه در جاده‌‌ها مستقر می‌شوند.
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: کاهش تلفات انسانی در تصادفات جاده‌ای یکی از اهداف مهم این طرح است که مردم باید بیشترین همکاری را در این زمینه داشته باشند و به جای قانون‌گریزی با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی جان خود و دیگران را به خطر نیندازند.
وی اضافه کرد: هدف اصلی از افزایش میزان جرایم راهنمایی و رانندگی کاهش تخلفات رانندگی و نظام‌مند کردن ترافیک در جاده‌ها است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول