اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال کردستان:

تکمیل 50 درصدی ظرفیت مدارس فوتبال کردستان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال استان کردستان از تکمیل 50 درصدی ظرفیت مدارس فوتبال شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: رویکرد امسال این هیئت بر مبنای کیفیت‌بخشی به مدارس است.

تکمیل 50 درصدی ظرفیت مدارس فوتبال کردستان
بهنام نظری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: در سال گذشته 400 نفر به عضویت مدارس فوتبال درآمده بودند که امکانات کافی و حتی توپ به اندازه کافی در اختیار نداشتند.
به گفته رئیس هیئت فوتبال کردستان، رویکرد امسال این هیئت کیفیت‌بخشی به مدارس فوتبال بوده و  پذیرش 50 درصدی از ظرفیت مدارس فوتبال استان ناشی از این سیاست است که هیئت‌های شهرستانی آن را دنبال می‌کنند.
به گفته نظری، اگر چه در برخی از مناطق استان حق‌الزحمه‌ای دریافت و به حساب هیئت‌های فوتبال شهرستان‌ها واریز شده است، اما پس از شفاف‌سازی حساب‌ها این ارقام به آنها برگردانده خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: رویکرد این هیئت در گذشته کسب درآمد و صرف اقتصادی بود اما اکنون این رویکرد تغییر کرده و تنها برای شکوفایی استعدادها و نیز پرورش ورزشکارانی برای آینده فوتبال استان برنامه‌ریزی می‌شود.
رئیس هیئت فوتبال استان کردستان از نبود سالن و چمن ورزشی به عنوان بزرگ‌ترین مشکل هیئت‌های شهرستانی فوتبال کردستان نام برد و گفت: سال آینده سالن فوتسال و چمن ورزشی فوتبال در اختیار هیئت‌های فوتبال استان قرار می‌گیرد.
نظری تصریح کرد: تحقق این مهم علاوه بر اینکه بستری برای تمرین تیم‌های فوتبال و فوتسال در استان خواهد بود، زمینه شناسایی استعدادهای برتر این رشته ورزشی پرطرفدار نیز فراهم می‌شود.
وی با عنوان اینکه در استان کردستان تیم‌های ورزشی به لحاظ دارا بودن اسپانسر مشکل دارند، گفت: فوتبال نیز از این قضیه مستثنی نیست ولی قرار شده که با یک برنامه‌ریزی مناسب ارتباطی بین بنگاه‌های اقتصادی موجود در استان و ورزش برقرار شود.
نظری در پایان افزود: در صورتی که کارخانجات و یا اصناف بتوانند تیم‌های ورزشی و به ویژه فوتسال و فوتبال استان را حمایت کنند به یقین استان کردستان نیز در زمره استان‌های دارای تیم‌های لیگ برتری و یا دسته یکی کشور قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول