اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پایان رقابت 8 تیم؛

هما قهرمان لیگ برتر فوتبال قم شد

خبرگزاری فارس: مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم با قهرمانی تیم فوتبال هما به پایان رسید.

هما قهرمان لیگ برتر فوتبال قم شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، امسال مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم با رقابت هشت تیم از اوایل شهریور ماه آغاز شد و طی آن در این رقابت‌ها هشت تیم حضور به شکل دوره‌ای برای کسب مقام قهرمانی و رسیدن به سهمیه حضور در لیگ باشگاه‌های کشور جام آزادگان رقابت کردند.
میلادی قم، ارم ساز، کیان نوین، اتحاد شادقلی، هما، پردیس، پیمان و پناه آفرین هشت تیم شرکت‌کننده در مسابقات امسال لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم بودند که رقابت آنها از روز نهم شهریور ماه آغاز شد و بیست و ششم آذر ماه به پایان رسید.
مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم در شرایطی با قهرمانی تیم فوتبال هما به پایان رسید که این تیم به قهرمانی‌های متوالی تیم فوتبال پناه آفرین پایان داد و خود را به عنوان نماینده فوتبال استان قم در مسابقات لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور معرفی کرد.
هما در حالی به مقام قهرمانی مسابقات امسال لیگ برتر فوتبال قم رسید که در آخرین دوره این رقابت‌ها در سال 1389، تیم فوتبال پناه آفرین برای سومین فصل متوالی موفق به کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم شد.
پناه آفرین مدافع عنوان قهرمانی سه دوره متوالی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم برای چهارمین دوره متوالی نیز در شرایطی قرار داشت که می‌توانست  یک بار دیگر گوی سبقت را از سایر مدعیان برباید و برای چهارمین بار متوالی قهرمانی در فوتبال باشگاه‌های برتر قم را جشن بگیرد اما آنها در هفته پایانی به صخره محکم و سخت سلفچگان برخورد کردند و با تساوی بدون گل در این دیدار فرصت قهرمانی را به تیم فوتبال همای قم دادند.
همچنین در هفته پایانی این رقابت‌ها یک دیدار حساس و  فینال‌گونه میان تیم‌های هما و پیمان برگزار شد که همایی‌ها در این دیدار جشنواره‌ای از گل به راه انداختند و در دیداری که 9 بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد، هشت بار دروازه تیم پیمان را باز کرده و به برتری هشت بر یک دست یافتند.
این پیروزی با احتساب تساوی بدون گل تیم‌های پناه آفرین و سفلچگان سبب شد تیم فوتبال همای قم با کسب 26 امتیاز و تفاضل گل به اضافه 18 عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم را به خود اختصاص دهد.
بدین ترتیب در پایان رقابت هشت تیم در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم که در مدت 14 هفته برگزار شد، تیم فوتبال هما قهرمان شد و تیم فوتبال پناه آفرین مدافع عنوان قهرمانی با کسب همین امتیاز و تفاضل گل به اضافه 14 در مکان دوم جدول رده بندی قرار گرفت تا بعد از سه قهرمانی متوالی این بار به مقام نایب قهرمانی دست یابد.
تیم فوتبال هما با کسب مقام قهرمانی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم به عنوان نماینده قم در مسابقات فصل آینده لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان به مصاف حریفان خود خواهد رفت.
این تیم با مربیگری رحیم راسخ در مسابقات امسال لیگ دسته برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم حضور یافت و با شایستگی تیم پناه آفرین را بعد از سه دوره متوالی موفقیت در مقام قهرمانی کنار زد تا تیمش به لیگ آزادگان راه یابد.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول