اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی باشگاه صنعت نفت آبادان:

جذب مهاجم اولویت تیم فوتبال صنعت نفت است

خبرگزاری فارس: سخنگوی باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: اولویت باشگاه صنعت نفت در نیم فصل مسابقات فوتبال لیگ برتر، جذب مهاجم است.

جذب مهاجم اولویت تیم فوتبال صنعت نفت است
علیرضا خلیلی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: در روز مسابقه مقابل تیم فوتبال سایپای البرز بازیکن محروم نداشته و تنها فوتبالیست مصدوم ما در این مسابقه میثم امیری است.
وی در همین خصوص اضافه کرد: با توجه به دو پیروزی خوب تیم صنعت نفت در بیرون از خانه و روحیه مناسبی که مجموعه از این دو برد شیرین کسب کرده، امیدوار هستیم که پیروز بازی خانگی مقابل سایپا باشیم.
سخنگوی باشگاه صنعت نفت آبادان از دیدار آخر تیم خود در چارچوب مسابقات لیگ برتر کشور گفت و افزود: با توجه به درایت کادر فنی جدید، تمام سعی خود را به کار بسته تا طلسم کسب نکردن پیروزی در مسابقات خانگی را بشکنیم.
وی همچنین از نزدیک شدن چند بازیکن جدید به تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خبر داد و خاطرنشان کرد: چند بازیکن با مشورت کمیته فنی به تیم فوتبال صنعت نفت نزدیک شده و تنها نظر سرمربی ما انتقال آنها را نهایی می‌کند.
خلیلی‌نیا تصریح کرد: اولویت نخست ما برای جذب بازیکن در نیم فصل مسابقات لیگ برتر در اختیار گرفتن مهاجم بوده هر چند بعد از برطرف کردن این دغدغه مطمئناً برای در اختیار داشتن بازیکنانی در خط حمله و دفاع نیز اقدام می‌کنیم.
وی در پایان با ابراز رضایت از عملکرد کاستا؛ سرمربی جدید تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اضافه کرد: این مربی در روزهای اخیر نشان داده که کار خود را بلد بوده و با ارائه تمرینات به روز و با نشاط، رضایت بازیکنان مجموعه را نیز جلب کرده است.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته آخر مسابقات نیم فصل لیگ برتر از ساعت 15 روز دوشنبه به مصاف سایپای البرز می‌رود.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول