اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا؛

کلاس مربیگری فوتبال D آسیا در کاشان آغاز شد

خبرگزاری فارس: دوره آموزشی کلاس مربیگری فوتبال D آسیا با حضور مدرس رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در محل مجموعه ورزشی شهید فکری کاشان آغاز به کار کرد.

کلاس مربیگری فوتبال D آسیا در کاشان آغاز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، مدرس رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا شنبه شب در حاشیه کلاس مربیگری D آسیا در جمع خبرنگاران مدت برگزاری این دوره آموزشی را یک هفته ذکر کرد.
محمدرضا خطیب گفت: در طول این دوره به صورت تئوری و عملی برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته شده و در پایان دوره از بین آنان مربیان واجد شرایط برای کلاس‌های بالاتر انتخاب می‌شوند.
وی افزود: در این دوره هفت روزه آموزشی برای علاقمندان به مربیگری فوتبال، تکنیک‌های پایه، اصول مربیگری، شاخص‌های بدنی، رفتاری، فیزیولوژی و آناتومی پایه، تدریس می‌شود. 
مدرس کلاس مربیگری فوتبال D آسیا همچنین آموزش‌های تئوری را شامل دریبلینگ، پاس، کنترل، شوت و دروازه‌بانی اعلام و خاطرنشان کرد: در پایان این دوره، تعدادی از افراد واجد شرایط برای حضور در دوره‌های کلاس مربیگری C آسیا معرفی می‌شوند.
خطیب یادآور شد: در این دوره تدریس‌های فوتبال در بخش‌های استعدادیابی، شخصیتی و فنی است تا برای علاقمندان به حرفه مربیگری فوتبال بتواند مفید باشد. 
به گفته وی آموزش مربیگری در زمینه‌های استعدادیابی رده سنی هشت تا 14 سال اختصاصی و ویژه کلاس مربیگری D آسیا است.
خطیب از رده سنی هشت تا 14 سال تحت عنوان سال‌های طلایی فوتبال یاد و تصریح کرد: هر تغییری در افراد حاصل شود در این دوران است و خارج از این دوران یعنی بعد از 14 سال هیچ تغییر مثبتی در افراد شکل نمی‌گیرد.
مربی تیم ملی جوانان ایران در ادامه از برگزاری یک دوره آموزش پیشرفته حرفه‌ای توسط کمیته آموزش فدراسیون فوتبال خبر داد.
وی بیان داشت: برگزاری کلاس‌های متعدد آموزشی و پرورش مربیان فوق‌العاده متخصص از خروجی‌های مثبت کمیته آموزش فدراسیون است که این مربیان در حال حاضر در سطح کشور مشغول تدریس مربی تیم ملی جوانان و مدرس رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور 25 نفر متقاضی از روز شنبه 26 آذرماه به مدت یک هفته در کاشان برگزار می‌شود. 
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول