اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان بوشهر خبر داد:

انهدام باند بزرگ قاچاق تجهیزات ماهواره در بوشهر

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان بوشهر گفت: باند بزرگ قاچاق تجهیزات ماهواره و کالای ممنوعه و غیر مجاز به کشور منهدم شد.

انهدام باند بزرگ قاچاق تجهیزات ماهواره در بوشهر
سرهنگ محمد خسروانی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: همچنین یک فروند موتورلنج باری در آب‌های استان بوشهر توقیف شد.
وی تصریح کرد: با شناسایی و توقیف این لنج باری حامل کالای قاچاق، بیش از 20 نوع کالای قاچاق ضبط شد.
خسروانی اضافه کرد: اخباری دریافت کردیم مبنی بر این که شخصی به نام "پ" در شهرستان گناوه دارای یک فروند موتور لنج باری است و اقدام به تهیه، توزیع و انتقال مواد محترقه از کشورهای عربی به مقصد بندر ریگ می‌کند.
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان بوشهر یادآور شد: بر اساس این گزارشات مشخص شد این مواد محترقه برای چهارشنبه آخر سال وارد استان بوشهر می‌شود.
وی بیان کرد: با انجام تحقیقات مشخص شد این فرد قصد دارد مقداری کالای قاچاق وارد استان بوشهر کند.
خسروانی گفت: با همکاری پایگاه دریابانی مامورین به دریا عزیمت و با هماهنگی با مقام قضایی لنج را در 10 مایلی دریا روبروی شهر بوشهر توقیف کردند.
وی ادامه داد: پس از انتقال لنج به اسکله بازرسی‌های لازم انجام شد.
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان بوشهر گفت: در بازرسی‌های انجام شده از این شناور، ۸ هزار و 800 دستگاه تجهیزات ماهواره‌ای کشف شد.
خسروانی بیان کرد: همچنین در این بازرسی 11 میلیون و 367 هزار و 760 عدد ترقه و فشفشه و 258 هزار نخ انواع سیگارت کشف و ضبط شد.
وی اظهار داشت: ۷ هزار و 500 قوطی اسپری، ۲ هزار و 72 قوطی پودر نیروزا، ۶ هزار و 100 دستگاه شوکر الکتریکی و پنج دستگاه موتورسیکلت سنگین و یک دستگاه موتورسیکلت سبک از دیگر کالاهای کشف شده در این بازرسی بود که همه این کالاها ضبط شدند.
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان بوشهر خاطرنشان کرد: متهم به همراه کالای قاچاق مکشوفه برای رسیدگی به مراجع ذیصلاح تحویل داده شد.
خسروانی همچنین از دستگیری یکی از اراذل و اوباش استان بوشهر تحت تعقیب پس از شش ماه خبر داد.
وی افزود: متهم دستگیر شده از شش ماه پیش تاکنون به اتهام تیراندازی به سوی پلیس و مردم، اوباشگری و سرقت مسلحانه تحت تعقیب بود.
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان بوشهر با بیان اینکه متهم با هویت علی 21 ساله با تحصیلات دوم راهنمایی است، گفت: ماموران انتظامی شهرستان گناوه پس از انجام تحقیقات برای شناسایی وی، سرانجام در یک عملیات متهم را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.
خسروانی یادآور شد: متهم پس از دستگیری در بازجویی‌ها به دو فقره تیراندازی به سوی مردم و پلیس، یک فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت و چند فقره اوباشگری و ایجاد مزاحمت اعتراف کرده است.
وی با بیان اینکه دستگیری متهم، با خشنودی شهروندان و اهالی منطقه همراه بوده است، گفت: پرونده وی پس از تشکیل برای انجام سایر مراحل به مرجع قضایی تحویل داده شد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول