اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس؛

مبارزه با قاچاق به تبلیغات هدفمند نیاز دارد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس گفت: برای مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا، باید همزمان با اقدامات اجرایی، فعالیت‌های اطلاع‌رسانی و تبلیغات هدفمند را نیز دنبال کنیم.

مبارزه با قاچاق به تبلیغات هدفمند نیاز دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، کمال فیروزآبادی در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان فارس با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از ابزارهای آموزشی و فرهنگی برای اطلاع‌رسانی در زمینه اثرات مخرب استفاده از کالای قاچاق اظهار داشت: منویات و توصیه‌های مقام معظم رهبری مرجع مهم و موثری برای مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالاست و به همین لحاظ نیز باید در بهره‌گیری از این منشور حداکثر توان اجرایی دستگاه‌ها به کار گرفته شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس افزود: قاچاق کالا سم مهلکی برای اقتصاد و تولید داخلی است و آحاد مختلف جامعه باید به اهمیت این موضوع واقف شوند.
وی با تاکید بر لزوم مشارکت تمام‌‌جانبه دستگاه‌های اجرایی برای برخورد با این پدیده شوم بیان داشت: برای مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا، باید همزمان با اقدامات اجرایی، اطلاع‌رسانی و تبلیغات هدفمند نیز دنبال شود و در مورد برخورد با متخلفان باید عین قانون را به مرحله اجرا بگذاریم.
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان فارس نیز در این جلسه گفت: تحقق منشور مقام معظم رهبری و همچنین مصوبات دولت دهم در پیشگیری و برخورد با قاچاق کالا، از جمله اهداف اصلی این کمیسیون به شمار می‌رود و ما در این مورد تلاش می‌کنیم تا با شناسایی و رفع موانع، به نقطه نظر مشترک اجرایی در میان دستگاه‌ها برسیم.
غلامحسین زارع‌پور با اشاره به برگزاری همایش ملی مبارزه با قاچاق کالا در 26 آذر ماه امسال اضافه کرد: در این همایش تجارب اجرایی و برنامه‌ریزی شده، سایر استان‌های کشور در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز، معرفی و مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.
این جلسه با قرائت منشور مبارزه با قاچاق کالای مقام معظم رهبری و بررسی موضوع جلوگیری از توزیع خارج از شبکه سوخت و حل مشکلات طرح پنجره واحد پایان یافت.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول