اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهواز خبر داد:

اختصاص 108 میلیارد ریال به پروژه‌های راهسازی اهواز

خبرگزاری فارس: فرماندار اهواز از اختصاص 108 میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های راهسازی این شهرستان در سال‌جاری خبر داد.

اختصاص 108 میلیارد ریال به پروژه‌های راهسازی اهواز
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی فرمانداری این شهرستان، عبدالعزیز فدعمی اظهار داشت: این اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان اختصاص یافته است.
وی افزود: این اعتبار برای اجرای 29 پروژه راهسازی هزینه می‌شود که از این تعداد، 14 پروژه شهری و 15 پروژه روستایی هستند.
فدعمی اجرای پل ملی راه به کیانپارس (پل نهم) را از مهم‌ترین این پروژه‌ها در بخش شهری برشمرد که با اعتباری بیش از  12 میلیارد ریال اجرا می‌شود.
وی افزود: با اجرای این پروژه اتصال مناطق کیانپارس و کیان‌آباد در غرب و زیتون کارمندی و کوی ملت انجام و امکان دسترسی سه راه فرودگاه تا امانیه بدون گره ترافیکی محقق می‌شود.
فرماندار اهواز خاطرنشان کرد: شش خطه کردن جاده اهواز ـ ملاثانی با اعتبار بیش از 9 میلیارد ریال و چهارخطه کردن جاده اهواز ـ حمیدیه ـ سوسنگرد با اعتبار بیش از 15 میلیارد ریال از جمله پروژه‌‌هایی است که به منظور تسریع و ایمن‌سازی حمل و نقل برون شهری انجام می‌شود.
فدعمی ادامه داد: اعتبار اختصاص یافته به پروژه‌های راه روستایی بیش از  28 میلیارد ریال است که راهسازی و روکش آسفالت جاده‌های روستایی شموس 2، بامدژ، عنافچه، کوت امیر، چمیون و ابوصلبیخات از جمله این پروژه‌هاست.
به گفته این مقام مسئول، همچنین با اعتبارات اختصاص یافته احداث و تکمیل راه روستایی ملیحه سعدون ـ گمبوعه و راه روستایی عطیش و نیز اصلاح پیچ خزامی انجام می‌شود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول