اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد:

13طرح پژوهشی در دانشگاه آزاد بروجرد اجرا شد

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد گفت: از سال گذشته تاکنون 13 طرح پژوهشی با موضوعات مختلف علمی در این واحد دانشگاهی اجرا و به اتمام رسیده است.

13طرح پژوهشی در دانشگاه آزاد بروجرد اجرا شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، محمد جعفر مهدیان عصر امروز در جمع خبرنگاران در بروجرد گفت: هم اکنون 82 طرح پژوهشی دیگر در این واحد در حال اجرا است.
وی افزود: از سال گذشته تاکنون چهار کارگاه پژوهشی در راستای توسعه امر پژوهش در بین دانشجویان برگزار شده که در این زمینه سه میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد گفت: در سال تحصیلی جاری تعداد 16 مورد مقالات علمی پژوهشی و 24فقره مقاله IsI، در این دانشگاه ارایه شده است.
مهدیان تعداد مجلات علمی منتشر شده در واحد بروجرد را سه عنوان بیان کرد و گفت: 13 عنوان کتاب نیز در این دانشگاه به چاپ رسیده و 17کتاب در دست چاپ است.
معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد مشارکت با صنایع منطقه‌ای پنج مورد، جذب 211دانشجو در باشگاه پژوهشگران جوان و ارائه و چاپ 23مقاله در همایش‌ها و مجلات معتبر توسط اعضای باشگاه پژوهشگران جوان را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد.
انتهای پیام‌/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول