اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر خبر داد:

حمایت مالی از پژوهش‌های دینی در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از حمایت مالی از پژوهش‌های دینی در این استان خبر داد.

حمایت مالی از پژوهش‌های دینی در استان بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید نورالله موسوی‌نیا در دیدار با امام جمعه و مسئولان آبپخش اظهار داشت: گسترش فرهنگ و تعالیم اسلامی در جامعه امر مهمی است و سازمان تبلیغات در این مسیر گام برمی‌دارد.
وی با اشاره به نقش ائمه جمعه در ارشاد مردم افزود: ائمه جمعه و جماعات به واسطه ارتباط نزدیکی که با مردم دارند نقش بسیار مهمی در رشد و توسعه استان و شهرستان‌ها ایفا می‌کنند و می‌توانند مشکلات مردم را به مسئولان ارشد استان منتقل کنند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات همواره از ائمه جمعه حمایت کرده و برای تقویت ستادهای نمازجمعه تعامل نزدیکی دارد.
موسوی‌نیا به وضعیت فرهنگی آبپخش اشاره کرد و گفت: آبپخش عالمان برجسته‌ای تحویل کشور داده و این شهر از شهرهای بافرهنگ و ولایت‌مدار در سطح کشور است و باید نسبت به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی در این منطقه اهتمام ورزیم.
وی در ادامه در ارتباط با ساخت خانه عالم در آبپخش بیان کرد: در تمام روستاهای بخش آبپخش خانه عالم راه‌اندازی می‌شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از تاسیس دفتر تبلیغات اسلامی در آبپخش خبر داد و افزود: اجرای طرح‌های فرهنگی و تبلیغی و ساماندهی فعالیت تشکل‌ها  و راهبردهای درون و برون سازمانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان و تعامل آن با سایر دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی و فرهنگی از مهم‌ترین وظایف دفتر تبلیغات اسلامی در آبپخش است.
موسوی‌نیا از حمایت مالی از پژوهش‌های دینی در استان بوشهر خبر داد و یادآور شد: تقویت پژوهش و حمایت از پژوهش‌های دینی در استان از مهم‌ترین اولویت‌های این سازمان است و انتظار داریم محققان علوم دینی در این راستا همکاری کنند.
امام جمعه آبپخش نیز اظهار داشت: راه‌اندازی دفتر تبلیغات اسلامی در آبپخش گام بزرگی در مسیر پیشرفت این منطقه است و از مدیرکل تبلیغات اسلامی انتظار داریم در این زمینه همکاری کنند.
حجت‌الاسلام خداداد رضائی افزود: آبپخش ظرفیت بالایی در حوزه علوم دینی دارد و برای توسعه فرهنگ دینی در منطقه باید همه مسئولان همکاری کنند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول