اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات کرمان:

کاهش کاندیدا انتخاب مردم را راحت‌تر می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس در استان کرمان گفت: اگر کاندیدای احتمالی مجلس بتوانند به ائتلاف، اتحاد و اتفاق نزدیک شوند به نفع خود کاندیدها، جامعه و مردم نیز است زیرا راحت‌تر می‌توانند گزینش، انتخاب و تصمیم‌گیری کنند.

کاهش کاندیدا انتخاب مردم را راحت‌تر می‌کند
جواد کمالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت در پاسخ به سؤالی مبنی بر کثرت کاندیدهای احتمالی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به هر میزان که داوطلبان برای انتخابات ثبت‌نام کنند در چارچوب قانون و مورد احترام مسئولان است.
کمالی بیان کرد: اما اگر این افراد بتوانند به ائتلاف، اتحاد و اتفاق نزدیک شوند به نفع خود کاندیدها، جامعه و مردم نیز است زیرا راحت‌تر می‌توانند گزینش، انتخاب و تصمیم‌گیری کنند.
رئیس ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان کرمان گفت: داوطلبان باید در مسیری حرکت کنند که ضریب اتحاد اجتماعی را بالا ببرد و به اتحاد ملی مملکت کمک کند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان عنوان کرد: همه ما باید بدانیم که در سایه اتحاد که مورد تاکید قرآن کریم نیز است برکات خداوند جاری و ساری می‌شود و موجب عزت و افتخار ملی و اسلامی می‌شود.
کمالی اظهار داشت: همه باید تلاش کنند در مسیری حرکت کنند که برآیند حضور، مشارکت، همکاری و وحدت منطقه‌ای، استانی و ملی را رقم بزند.
وی افزود: ان‌شاءالله همه داوطلبان چون بر مبنای چارچوب و مقررات نظام مقدس جمهوری اسلامی قصد حرکت دارند به اصل وحدت و اتحاد توجه داشته و دارند.
کمالی با اشاره به توطئه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی خطاب به کاندیداهای احتمالی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: باید با توکل به خداوند و بر اساس اعتقادات خدامحورانه حرکت کنیم تا دین خودمان را نسبت به خون شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی ادا کنیم.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول