اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس هئیت نظارت بر انتخابات گیلان خبر داد:

فعالیت 180 کاندیدای احتمالی در گیلان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت نظارت بر انتخابات مجلس نهم در گیلان از فعالیت بالغ بر 180 نفر کاندیدای احتمالی در این استان خبر داد و گفت: برخی از این افراد تخلفات انتخاباتی دارند.

فعالیت 180 کاندیدای احتمالی در گیلان
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام مجتبی اشجری عصر امروز در دیداراعضای هیئت نظارت استان با استاندار گیلان، برگزاری انتخابات شکوهمند مجلس نهم را از مهم‌ترین خواسته هیئت نظارت عنوان کرد.
وی با اشاره به اینکه بالغ بر 180 نفر از شخصیت‌ها دراستان برای انتخابات نهمین دوره مجلس فعالیت می‌کنند، اذعان داشت: برخی از این افراد تخلفات انتخاباتی دارند و کسانی که می‌خواهند قانون را وضع کنند باید پای‌بند به قانون باشند و اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند.
این مسئول با تصریح بر اینکه برخی از افراد از خط قرمزها عبور می‌کنند، افزود:  گزارش‌های برگزاری جلسات این افراد به هیئت نظارت استان منعکس می‌شود که جزو تخلفات انتخاباتی محسوب شده و در پرونده آنها لحاظ می‌شود.
اشجری با تاکید بر اینکه اعضای هیئت نظارت در تمام بخش‌ها فعال شدند، خاطرنشان کرد: این اعضا فعالیت خود را آغاز کردند و تمام فرمانداران شهرستان‌ها و دست‌اندرکاران انتخاباتی باید از وابستگی‌های خود به کسانی که از حوزه انتخاباتی عبور می‌کند دست کشند و باید به مردم اظمینان دهیم که حقی از کسی ضایع نمی‌شود.
وی با تاکید بر اینکه با تمام توان آمادگی این را داریم که اعلام کنیم حقی از کسی ضایع نمی‌شود، ابراز داشت: حضور مردم در صحنه‌های انتخابات مهم است و دوربین‌های دشمنان این صحنه را درنظر دارند.
رئیس هیئت نظارت برانتخابات نهمین دوره مجلس در گیلان افزود: هیئت اجرایی که می‌خواهد در شهرستان‌ها شکل بگیرد باید قید اقشار متعدد و مختلف را رعایت کنند و اگر معتمدان واقعی باشند نیازی به ورود  شورای نگهبان درهمه جا نیست.
وی تشکیل هیئت اجرایی در تمام بخش‌ها را ضروری دانست و یادآور شد: هیئت اجرایی نخستین فیلتر برای افراد بوده و بررسی تمام رد صلاحیت‌ها از هیئت اجرایی است.
اشجری به تخلفات برخی دستگاه‌ها در حمایت از یک نماینده و یا کاندیدا اشاره کرد و اذعان داشت: تبلیغات نماینده فعلی توسط یک دستگاه دولتی خلاف قانون است.
وی استفاده از هرگونه امکانات دولتی برای تبلیغات نمایندگان فعلی را ممنوع و خلاف قانون عنوان کرد و افزود: باید بستری فراهم شود که مردم با خیالی آسوده نمایندگانی شایسته و افرادی تاثیرگذارکه دارای علم و دانش و قدرت کافی هستند را انتخاب کنند.
این مسئول اعضای هیئت نظارت گیلان را 134 نفر اعلام کرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول