اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند تاکید کرد:

لزوم تشریح فرآیند انتخابات برای مردم

خبرگزاری فارس: فرماندار دماوند بر لزوم تشریح فرآیند انتخابات برای مردم تاکید کرد و گفت: در صورتی که مردم به روند برگزاری انتخابات آگاه باشند، خواهند دانست که امکان هیچ‌گونه تقلبی در انتخابات وجود ندارد.

لزوم تشریح فرآیند انتخابات برای مردم
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علیرضا قاسمی‏فرزاد عصر امروز در دومین جلسه ستاد انتخابات شهرستان دماوند که با حضور رئیس ستاد انتخابات و دیگر اعضا و مسئولان کمیته‏ها برگزار شد، به آغاز عملیات انتخابات از روز سوم دی ماه سال جاری با دستور وزیر کشور اشاره کرد.
وی با بیان اینکه از این تاریخ ثبت‏نام داوطلبان آغاز می‏شود، اظهار کرد: همچنین از این روز رسماً انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی آغاز به کار می‏کند.
فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: در حوزه انتخابیه شهرستان دماوند در کنار دیگر حوزه‏های فرعی با استعانت از خداوند متعال با تمام توان و استفاده از همه ظرفیت‏های شهرستان این کار بزرگ را در نهایت دقت و سرعت به اجرا خواهیم گذاشت.
قاسمی‏فرزاد افزود: امروز دنیای غرب و نظام سرمایه‏داری در حال فروپاشی است و این موضوع با شکل‏گیری نهضت بیداری اسلامی در منطقه و جنبش وال‏استریت در قلب این نظام با سرعت بیشتری دنبال می‏شود.
وی تاکید کرد: ایادی استکبار می‏خواهد با توطئه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی این روند را به تأخیر بیندازد و به ویژه در انتخابات پیش رو احتمال انجام این تحرکات داده می‏شود.
فرماندار شهرستان دماوند ادامه داد: اما مردم ایران اسلامی با هوشیاری و بصیرت لازم، گوش به فرمان مقام معظم رهبری همچون گذشته اجازه نخواهند داد تا دشمنان به اهداف شوم خود دست یابند و با مشارکت حداکثری یک بار دیگر مشت محکمی بر دهان استکبار خواهند زد.
قاسمی‏فرزاد بر لزوم تشریح فرآیند انتخابات برای مردم تاکید کرد و اظهار داشت: در صورتی که مردم به روند برگزاری انتخابات آگاهی داشته باشند، خواهند دانست که امکان هیچ گونه تقلبی در انتخابات وجود نخواهد داشت و این موضوع می‏تواند اعتماد عمومی را نسبت به برگزاری انتخابات بیش از پیش افزایش دهد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول