اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا یک ماه آینده؛

دستگاه ام‌آر‌آی در نیشابور راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی بهداشتی نیشابور گفت: تا یک ماه آینده دستگاه ام‌آر‌آی در نیشابور راه‌اندازی می‌شود.

دستگاه ام‌آر‌آی در نیشابور راه‌اندازی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، سید کاظم فرهمند شامگاه شنبه در جلسه دیدار وزیر با مسئولان نظام سلامت نیشابور در تالار شهید عابد فرمانداری این شهرستان در گزارش ارائه عملکرد دانشکده، اظهار داشت: موافقت ایجاد پردیس دانشکده در کمیسیون ماده 215 معاونت برنامه‌ریزی ریاست جمهوری گرفته شده است.
رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور با اشاره به برنامه‌ریزی برای احداث کلینیک فوق‌تخصصی دندان‌پزشکی در نیشابور، افزود: تا یک ماه آینده دستگاه MRI در نیشابور راه‌اندازی و از اعزام بیماران مورد نظر به مشهد جلوگیری می‌شود.
فرهمند اظهار داشت: پس از ارتقای شبکه بهداشت و درمان نیشابور به دانشکده، جذب منابع فیزیکی و اعتباری، استخدام نیروی اداری و پرستار، پیگیری چارت سازمانی، راه‌اندازی زیرساخت IT با اعتبار 10 میلیارد ریال و تداوم اخذ درجه یک ممتاز برای بیمارستان تخصصی زنان و اطفال حکیم در دستور کار قرار گرفت.
رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور اظهار داشت: افتتاح یک مرکز بهداشتی درمانی، تعدادی خانه‌های بهداشت و واحد مسکونی و  مهمانسرا برای اساتید دانشکده از دیگر اقدامات ظرف یک‌سال گذشته ما است.
فرهمند یادآور شد: شبکه بهداشت و درمان فیروزه از دانشگاه علوم پزشکی مشهد جدا و به دانشکده علوم پزشکی نیشابور ملحق شده که با مشکلاتی مواجه است و ساختمان ستاد آن‌ها تکمیل نیست که باید بدان اعتبار تخصیص داد.
وی از افتتاح پنج طرح خدمات درمانی اجتماعی این دانشکده در سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به این شهرستان خبر داد.
رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور افزود: ساختمان آموزشی دانشکده با اعتبار 9 میلیارد ریال افتتاح شد که فعلا در اجاره دانشگاه علمی ـ کاربردی است که از ابتدای سال تحصیلی آینده در اختیار دانشکده قرار می‌گیرد.
این مقام مسئول نیشابور افزود: ساختمان ستاد دانشکده در پنج طبقه با زیربنای یک‌هزار و 400 متر مربع در حال تکمیل است که در دهه فجر امسال بهره‌برداری می‌شود.
رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور اضافه کرد: تاکنون برای خرید ساختمان 5 میلیارد ریال و تکمیل ساختمان 3 میلیارد ریال هزینه شده است که باید اعتبار تخصیص داد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول