اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شبکه بهداشت دامغان خبر داد:

تجهیز بیمارستان ولایت دامغان پس از رفع ایرادات

خبرگزاری فارس: سرپرست شبکه بهداشت و درمان دامغان از تجهیز بیمارستان جدیدالاحداث ولایت دامغان پس از برطرف شدن ایرادات آن خبر داد.

تجهیز بیمارستان ولایت دامغان پس از رفع ایرادات
به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، محمود صادقی ظهر امروز در جلسه فوق‏العاده شورای اسلامی شهر دامغان اظهار داشت: بودجه برای خرید تجهیزات این بیمارستان تامین شده و در حساب دانشگاه علوم پزشکی سمنان قرار دارد که باید موانع قانونی خرید تجهیزات برطرف تا وسایل مورد نیاز و تجهیزات خریداری و تحویل داده شود.
وی یادآور شد: در پی بازدیدهایی که از این بیمارستان صورت گرفت، 200 مورد نقص در این پروژه مشاهده شده است.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان افزود: بیمارستان جدیدالاحداث ولایت دامغان در هشت اردیبهشت امسال به دانشگاه علوم پزشکی سمنان به عنوان بهره‏بردار تحویل موقت شد در صورتی که نواقص آن وجود دارد که پیمانکار آن باید نسبت به رفع نواقص اقدام کند.
صادقی نداشتن کف‏سازی مناسب، ریزش آب در سقف طبقات، فضای سیتی در بخش اورژانس، فضای اکسیژن‏ساز مناسب و گازهای طبی اتاق عمل و ... را به عنوان نواقص موجود در بیمارستان جدیدالاحداث ولایت دامغان بیان کرد.
وی همچنین در این جلسه گزارشی از دیگر مشکلات بهداشتی و درمانی شهرستان دامغان ارائه کرد.
در این جلسه در مورد نواقص موجود در کشتارگاه دامغان در زمینه مطالعات سیستم تصفیه فاضلاب کشتارگاه و اتلاف سگ‏های ولگرد در اطراف کشتارگاه بحث و بررسی صورت گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
تهیه گزارشی از ایجاد روحیه نشاط و تخلیه هیجانات شهروندان دامغانی از سوی رئیس دانشکده بهداشت دامغان و مرکز بهداشت این شهرستان و ارائه آن در جلسه آتی از دیگر مصوبات این جلسه بود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول