اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نیشابور:

نیازمند تاسیس بیمارستان برای شهرستان‌های جدید هستیم

خبرگزاری فارس: فرماندار نیشابور خواستار پیش‌بینی بیمارستان برای شهرستان تازه تأسیس فیروزه و بخش‌های زبرخان و میان‌جلگه در حال ارتقا به شهرستان شد.

نیازمند تاسیس بیمارستان برای شهرستان‌های جدید هستیم
به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، سیدجلال هاشمی شامگاه شنبه در جلسه دیدار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با مسئولان و دست‌اندرکاران نظام سلامت در تالار شهید عابد فرمانداری نیشابور، اظهار داشت: بخش سرولایت نیشابور زادگاه شهید شوشتری و پروفسور صادقی، فقط یک آمبولانس دارد که امیدواریم با طرح مصوب برای پایگاه اورژانس آن بخش و پیگیری ایجاد آن از سوی وزارت‌خانه، شاهد خدمت‌رسانی بهتری به مردم باشیم.
وی بیمارستان خیریه قمربنی‌هاشم(ع) را که با نذورات مردم به تکیه حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) مدیریت می‌شود، مظلوم و محروم عنوان کرد و اظهار داشت: این بیمارستان 50 تخت بیمارستانی دارد و بار خدمات درمانی و بهداشتی زیادی را از نیشابور برداشته است.
او خواستار مساعدت وزیر در رفع مشکلات این بیمارستان شد تا از این وضعیت خارج شود و بتواند خدمات بهتری را به مردم ارائه بدهد.
معاون استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه 30 هکتار زمین برای پردیس علوم پزشکی اختصاص یافته است، خواستار تقویت دانشکده نوپای علوم پزشکی نیشابور در حوزه ساختار و هیئت علمی شد.
فرماندار نیشابور با اشاره به مشخص شدن مکان زمین بیمارستان سوم دولتی نیشابور، خواستار پیش‌بینی بودجه آن در سال 91 و توجه ویژه وزیر بهداشت به این موضوع شد.
هاشمی خاطرنشان کرد: این شهرستان به جایگاه اصلی خود در حوزه خدمات پزشکی و سلامت نرسیده، هرچند در این حوزه کارهای بسیار خوبی انجام شده است.
او افزود: امیدواریم دانشکده پزشکی نیشابور به دانشگاه ارتقا یابد تا بتوانیم خدمات بهتری را در حوزه سلامت به مردم بدهیم.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول