اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالدران:

چشم طمع دشمنان به انتخابات است

خبرگزاری فارس: فرماندار چالدران گفت: چشم طمع دشمنان به انتخابات مجلس شورای اسلامی دوخته شده است.

چشم طمع دشمنان به انتخابات است
به گزارش خبرگزاری فارس از چالدران احمدرضا قلی‌پور عصر امروز در جمع مدیران این شهرستان اظهار داشت: دست‌اندرکاران انتخابات و هیئت‌های نظارت از تک تک آرا مردم پاسداری و انتخابات سالم را برگزار می‌کنند.
وی افزود: با هماهنگی و برگزاری جلسات متعدد، میزان آمادگی این شهرستان و زیرساخت های برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی فراهم شده است.
این مسئول با بیان اینکه باید آمادگی لازم در زمینه مسائل مختلف انتخاباتی در مردم ایجاد شود تا مردم با نگرش درست با این مسئله برخورد کنند، گفت: فراهم کردن فضای حداکثری برای حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید با این هدف در شهرستان برنامه‌ریزی کرد.
فرماندار چالدران با بیان اینکه این دوره انتخابات پیچیدگی‌های خاصی دارد که باید متعهد به صحت انتخابات باشیم و نیز تلاش کنیم تا مردم به صحنه بیایند، اضافه کرد: مردم با حضور پرشکوه خود باید زمینه یاس دشمنان را فراهم کنند.
وی اظهار داشت: حضور مردم در انتخابات مجلس به عنوان پشتوانه جدی برای مجلس می‌‌تواند معادلات جهانی را تغییر دهد و باید در برگزاری انتخابات دقت کافی را داشته باشیم تا نماد واقعی آرای مردم در مجلس شکل گیرد و نیز در برگزاری انتخاباتی سالم دریغ نکنیم. 
نباید فرصت سوء استفاده برای فرصت طلبان فراهم شود و مردم باید با هوشیاری و آگاهی کامل در مقابل فتنه انگیزی دشمنان بایستند.
قلی پور تصریح کرد: دهیاران با بالا بردن آگاهی خود می توانند در هدایت مردم برای انتخاب افراد اصلح در این انتخابات موثر باشند.
وی با اشاره به تجهیز شعبات انتخاباتی اظهار داشت: تمام کمیته‌ها باید به صورت منسجم و هماهنگ در راستای برگزاری یک انتخابات سالم قانونی تلاش کنند.
به گفته فرماندار چالدران انتخابات برای کشور یک فرصت ارزشمند در راستای همدلی و وحدت بین مردم است و درصد مشارکت و حضور مردم در انتخابات ایران بسیار بالاتر از کشورهای دیگری است که ادعای مردمسالاری دارند.
 قلی پور اظهار داشت: در ایران انتخابات توسط خود مردم برگزار می‌شود و در تمام مراحل برگزاری انتخابات مشارکت و نظارت دارند ساختار نظام انتخاباتی ایران مردمی ترین و سالم‌ترین نظام انتخاباتی دنیا است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول