اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردکان:

دشمن می‌خواهد انتخابات مجلس را فرمایشی جلوه دهد

خبرگزاری فارس: امام جمعه اردکان گفت: با نزدیک شدن به آستانه انتخابات مجلس، دشمن تلاش‌های خود را برای فرمایشی جلوه دادن این انتخابات آغاز کرده است.

دشمن می‌خواهد انتخابات مجلس را فرمایشی جلوه دهد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه اردکان با اشاره به روز پژوهش اظهار داشت: امروز مسئله پژوهش به عنوان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های رهبر فرزانه انقلاب و جمهوری اسلامی ایران مطرح است.
امام جمعه اردکان خاطرنشان کرد: توجه به امر پژوهش می‌تواند به بالندگی و پیشرفت علمی و معنوی جامعه کمک فراوانی کند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز مرحله دوم اجرای قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی از اول دی‌ماه سال جاری تصریح کرد: قانون برای حفظ امنیت و جان و مال و آسایش مردم است و توجه به این مسئله مهم در نظام جمهوری اسلامی باید مورد توجه همگان قرار گیرد.
امام جمعه اردکان همچنین ضمن گرامیداشت سالروز شهادت آیت‌الله مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه اظهار داشت: دکتر مفتح از علمای دانشمندی بود که هم در دانشگاه و هم در حوزه علمیه شاگردان بسیاری تربیت کرد و منشأ اثرات خیر در این دو عرصه علمی و معنوی کشور بود.
حسینی خاطرنشان کرد: اگر وحدت در جامعه اسلامی مورد تاکید است، وحدت بین حوزه و دانشگاه ضرورت بیشتری دارد چرا که اگر این دو قشر با هم متحد و همسو باشند، دشمن نمی‌تواند کاری از پیش ببرد.
خطیب جمعه اردکان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری بیان داشت: یکی از مسائلی که دشمن بر روی آن سرمایه‌گذاری زیادی کرده و به آن دل بسته است، انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری است.
حسینی با بیان اینکه دشمن در پی آن است که فتنه 88 را زنده نگه دارد تاکید کرد: استکبار جهانی از ماه‌ها پیش با هجمه رسانه‌ای و تبلیغاتی در پی آن است که با فرمایشی جلوه دادن انتخابات اخیر مردم را نسبت به انتخابات و نظام بدبین و دلسرد کند.
وی از مردم خواست با هوشیاری و بصیرت و شرکت پرشور خود در انتخابات، پشتیبانی خود را از نظام نشان دهند و دشمن را بار دیگر ناامید کنند.
سالروز شهادت امام زین العابدین (ع)، تسلیت درگذشت داماد ارشد آیت‌الله خاتمی به بیت آن مرحوم، روز حمل و نقل و در اختیار گرفتن هواپیمای فوق مدرن آمریکا توسط متخصصان نیروی هوایی کشور از دیگر فرازهای خطیب نمازجمعه اردکان در نمازجمعه این هفته بود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول