اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قیروکارزین:

کشاورز نسبت به سهمش در اقتصاد محروم است

خبرگزاری فارس: امام جمعه قیروکارزین گفت: قشر کشاورز با توجه به سهمی که در اقتصاد کشور دارد محروم بوده و نیازمند حمایت بیشتر است.

کشاورز نسبت به سهمش در اقتصاد محروم است
به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، حجت‌الاسلام عنایت‌الله اکبری بعد از ظهر امروز در همایش بزرگ سرمایه‌گذاری در قیروکارزین اظهار داشت: در مکتب اسلام اقتصاد از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و هر کشوری با پشتوانه کارهای اقتصادی به پیشرفت می‌رسد.
وی افزود: اسلام مخالف ثروت و سرمایه‌گذاری نیست بلکه ضمن تشویق و ترغیب مسلمانان به کار و تلاش راهکارهای خوبی را نیز در این زمینه ارائه داده است.
اکبری با اشاره به نبود ریسک سرمایه‌گذاری در قیروکارزین اضافه کرد: باید منافع مردم و جامعه را در نظر گرفته و با توجه به نیازها در بخش کشاورزی به سرمایه‌گذاری اقدام کرد که امروز با توجه به حجم تولید محصولات زراعی و مرکبات و خرما زمینه فراهم است.
امام جمعه قیروکارزین تسهیل در امر سرمایه‌گذاری را با استفاده از مطالعات و کاهش زمان اعطای تسهیلات وظیفه مسئولان مربوطه دانست و خاطرنشان کرد: باید ظرفیت‌های این شهرستان به سرمایه‌گذار معرفی شود تا از بازده سرمایه‌گذاری در این بخش مطمئن باشد.
وی قشر کشاورز را با توجه به سهمش در اقتصاد کشور، محروم دانست و ابراز داشت: باید با برنامه‌ریزی و انعکاس مشکلات کشاورزان در زمینه خرید و فروش محصولات، تهیه کود و سموم، سوخت و ماشین‌آلات کشاورزی و همچنین در زمینه بازپرداخت وام‌ها و دیرکردها با توجه به خشکسالی‌های اخیر از این قشر حمایت بیشتری شود.
اکبری در پایان افزود: امروز باید ایجاد صنایع کشاورزی محصولات قیروکارزین به نام خودش به بازار عرضه شود تا نام این شهرستان در کشور مطرح شود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول