اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن سنندج خبرداد:

اعزام هیئت اقتصادی تجاری کردستان به ترکیه

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن سنندج از اعزام هیئت اقتصادی تجاری کردستان به ترکیه خبرداد.

اعزام هیئت اقتصادی تجاری کردستان به ترکیه
محمدسعید نقشی‌زادیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج، به اهداف اعزام این هیئت اشاره کرد و اظهار داشت: یافتن بازارهای نو، افزایش نقش استان در تراز تجاری کشور، گسترش تبادل تجاری و بهره‌گیری از تجارب تجار دیگر کشورها از مهم‌ترین اهداف این اعزام بوده است.
وی تصریح کرد: این هیئت پس از ورود به ترکیه برای آغاز گفت‌وگوهای تجاری با تجار و بازرگانان منطقه کشاورز خیز و استراتژیک مالاتیا وارد این شهر شد.
وی افزود: این هیئت با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان اعزام شدند.
به گفته رئیس هیئت تجاری اعزامی به ترکیه، این هیئت در سفر 6 روزه خود ضمن بررسی راه‌های همکاری میان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن سنندج و اتاق‌های بازرگانی و صنایع مالاتیا و استانبول از واحدهای صنعتی و تولیدی و فرآوری کشاورزی این دو استان ترکیه دیدار می‌کنند.
نقشی‌زادیان افزود: مذاکره رو دررو با تجار ترک در مالاتیا و استانبول و انجام مذاکرات و امضای تفاهم نامه همکاری بین اتاق‌های بازرگانی، صنایع و معادن از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای سفر هیئت تجاری کردستان در ترکیه است.
به گفته وی، قرار است امروز در جریان مذاکرات روسای اتاق‌های بازرگانی و صنایع و معادن سنندج و مالاتیا، تفاهم‌نامه همکاری دو  اتاق به امضا برسد.
وی اضافه کرد: دیدار مقامات اتاق سنندج و مالاتیا در شهر مالاتیا در شرق ترکیه و در اتاق بازرگانی وصنایع  این شهر برگزار خواهد شد.
هیئت تجاری اقتصادی اتاق بازرگانی و صنایع و معادن سنندج یک گروه 15 نفری است که در زمینه‌های مختلف تولیدی و تجاری ایران فعالیت می‌کنند.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول