اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 106 میلیارد ریالی محقق شد؛

اجرای 143 طرح بزرگ عمرانی در جم

خبرگزاری فارس: فرماندار جم از اجرای 143 طرح بزرگ عمرانی در جم خبر داد.

اجرای 143 طرح بزرگ عمرانی در جم
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، خلیل عبداللهی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری جم با تاکید بر لزوم ارائه خدمات بهینه به مردم اظهار داشت: خدمت به مردم از توفیقات خداوند بر مسئولان است.
وی افزود: به مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان توصیه می‌کنم قدردان مردم نجیب و فداکار و ملتزم به اسلام و احکام اسلامی باشند. 
فرماندار جم با اشاره به الگو شدن انقلاب اسلامی ایران برای مردم کشورهای آزادی‌خواه جهان به ویژه مردم مسلمان خاورمیانه تصریح کرد: این الگو شدن به مدد ایستادگی در مقابل استکبار به دست آمده و امروز تمام مردم دنیا از ایران حساب می‌برند.
عبداللهی با بیان اینکه سرنوشت نظام‌های سیاسی بسیاری از قدرت‌ها به سرنوشت اقتصادی معطوف شده است، بر پایداری اقتصاد ایران با وجود همه فشارها و تحریم‌ها تاکید کرد.
وی در ادامه به راهپیمایی ملت در نهم دی ماه سال 88 اشاره کرد و گفت: مردم کشورمان در ۹ دی ۸۸ با حرکت انقلابی دشمن را در نطفه خفه کردند و راه را بر فتنه‌گران بستند.
فرماندار جم اذعان داشت: آمریکا با این اقدامات می‌خواست به هر نحوی شده مردم ایران را به چالش بکشاند و جو و فضای امنیتی بر کشور حاکم کند و با اقدامات یک جانبه مردم را خسته و به سوی خود سوق دهد.
عبداللهی همچنین به دهه فجر اشاره کرد و یادآور شد: دهه فجر بهترین فرصت برای آگاه‌سازی جوانان از انقلاب  است و از ستاد دهه فجر می‌خواهیم امسال راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن را بسیار باشکوه‌تر برگزار  کند.
 وی بیان کرد: برنامه‌ریزی‌ها باید به گونه‌ای صورت گیرد که دنیای استکبار و دشمنان انقلاب اسلامی با دیدن شکوه و عظمت راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن بیشتر به عظمت و مردمی بودن انقلاب الهی و اسلامی جمهوری اسلامی ایران پی ببرند. 
فرماندار جم در ادامه با تاکید بر لزوم اجرای طرح‌های نیمه‌تمام گفت: مردم از مسئولان انتظارات زیادی دارند و نباید مردم را معطل کنیم و باید پروژه‌ها را در موعد مقرر تکمیل و تحویل دهیم.
عبداللهی از اجرای 143 طرح بزرگ عمرانی در جم خبر داد و افزود: بیش از 10 میلیارد و 600 میلیون تومان برای اجرای این طرح‌ها اعتبار گذاشته شده است.
وی اضافه کرد: تسریع در طرح‌های عمرانی موجبات اعتماد بیشتر مردم را فراهم می‌کند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول