اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 15 میلیارد ریال محقق شد؛

احداث مجتمع فرهنگی هنری شهید صافی شهرستان جم

خبرگزاری فارس: فرماندار جم از احداث مجتمع فرهنگی هنری شهید صافی شهرستان جم خبر داد.

احداث مجتمع فرهنگی هنری شهید صافی شهرستان جم
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، خلیل عبداللهی عصر شنبه در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهری بخش ریز اظهار داشت: دولت نهم و دهم در ارائه خدمات بهینه به مردم مناطق مختلف روستایی و شهری اهتمام ویژه‌ای داشته و روز به روز شاهد پیشرفت بیشتری در این عرصه هستیم.
وی افزود: افزایش امکانات روستایی و برق رسانی و آبرسانی به تمام روستاهای جم با کیفیت و شتاب خوبی انجام شده و گازرسانی به مناطق شهری و روستایی نیز طی دو سال گذشته با کیفیت بسیار خوبی انجام شده است.
فرماندار جم با اشاره به روند رو به رشد پروژه‌های شهری بخش ریز خاطرنشان کرد: کیفیت و رعایت اصول فنی در پروژه‌های شهری بخش ریز قابل تحسین است. 
عبداللهی با تقدیر از دست‌اندرکاران این پروژه‌ها تصریح کرد: از روند کاری این پروژه‌ها رضایت دارم و در واقع برخی از پروژه‌های شهری بخش ریز در نوع خود بی‌نظیر است و اهمیت برخی از این پروژه‌ها زمانی مشخص می‌شود که به اتمام برسد و در اختیار مردم قرار بگیرد.
فرماندار جم ابراز داشت: تمام تلاش مدیران اجرایی شهرستان برای حل مشکلات مردم و تسریع در اجرای این پروژه‌هاست.
این منسئول گفت: پروژه‌های میدان بسیج، مجتمع فرهنگی هنری، پارک تفریحی و گلزار شهدای ریز باید به زودی تکمیل شوند و از پیمانکاران می‌خواهیم هرچه سریعتر این پروژه‌ها را به پایان برسانند.
فرماندار جم از احداث مجتمع فرهنگی هنری شهید صافی شهرستان جم خبر داد و ادامه داد: این مجتمع فرهنگی هنری در بخش ریز واقع شده که با اعتباری بیش از 15 میلیارد ریال ساخته می‌شود و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.
عبداللهی گفت: پروژه میدان ورودی شهر ریز با مساحت ۲۵۰متر مربع و اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال و همچنین پارک محلی با مساحت دو هکتار و اعتبار 120 میلیون تومان به زودی عملیاتی خواهند شد.
وی اذعان داشت: پروژه اجرای گلزار شهدای ریز نیز با اعتبار بالغ بر ۷ میلیارد ریال در دست ساخت است که از پیمانکار طرح انتظار داریم در کمترین زمان ممکن این طرح را تکمیل کنند.
در این بازدیدها پیمانکاران نیز گزارشی از روند اجرایی این پروژه‌ها ارائه کردند و خواستار همکاری بیشتر مسئولان شدند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول